1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo genomineerd voor Flater Award

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ouwehond, 16 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2009
  2. genomineerd he dus ze hebben de prijs nog niet gewonnen :)
     

  3. Correctie BIJNA:oyeah:
     
  4. Uitgegeven: 16 maart 2009 17:07 Laatst gewijzigd: 16 maart 2009 17:06 AMSTERDAM – Internetbedrijf Ziggo is genomineerd voor een Flater Award, een prijs van de Consumentenbond voor bedrijven met slecht gewaardeerde producten of diensten.


    Bron: http://www.nu.nl/internet/1933564/ziggo-genomineerd-voor-flater-award.html

    en nog zijn er mensen die durven zeggen,"het valt allemaal wel mee..." :no:
     
  5. Ziggo is niet de enige, ook UPC, KPN en Telfort zijn genomineerd om er een paar te noemen. Bij Ziggo gaat het overigens om de helpdesk en niet om bepaalde produkten zo te zien op de site van de consumentenbond.

     
  6. "een prijs van de Consumentenbond voor bedrijven met slecht gewaardeerde producten of diensten."

    dus niet enkel de helpdesk,maar blijf jij maar lekker nuanceren en ontkennen hoor.maar waneer is een helpdesk nou eigenlijk moeilijk bereikbaar? 9 van de 10 keer omdat er enorm veel mensen bellen met klachten en de helpdesk het niet meer aan kan,dus dat zegt toch echt wel wat.

    [​IMG]

    alles in 1 extra... al langer dan 6 maanden krijg ik niet waar ik voor betaal,en de helpdesk? die weet van niks,doet niks,kan niks.
    het is dus zeer terecht dat ze genomineerd zijn.
     
  7. Ik quote gewoon wat op de site van de consumentenbond staat, niets meer of minder. En daar staat dat dit over de helpdesk van Ziggo gaat, en over nog veel meer bedrijven en produkten.
     
  8. Een dergelijk screenshot vind ik altijd dubieus.
    Een screenshot van een snelheid testsite zoals bijv. speedtest.nl is wat reëler.

    Het probleem met torrents en news servers is dat je download snelheid niet alleen aan je abonement ligt maar ook aan hoe snel het door anderen aangeboden wordt, upload snelheid van anderen, het aantal connecties dat er tegelijkertijd door de betreffende server worden toegestaan, de download snelheid die de server aan jou toestaat ivm het door jouw aangeboden upload pakket (snelheid en inhoud) etc.

    Het kan best dat jij aan alle voorwaarden voldoet en dus eigenlijk hier een hogere snelheid hoort te hebben, alleen dat kan aan de hand van dit screenshot niet waargenomen worden.
     
  9. En dit is ook uiterst dubieus.

    Bijna elke avond:
    [​IMG]

    `s ochtends:

    [​IMG]
     
  10. Wat mij betreft kan de Consumentenbond zichzelf ook wel nomineren gezien het aantal flaters die ze slaan bij diverse testen :eek:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina