1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ex-Multikabel Alles-In-1 gebruikers kunnen snelheden niet halen!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Sicko Heerhugowaard, 16 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kan niet meer sinds de migratie naar BACC :sad:
     
  2. dat is dan zeker nieuw?
    die surfboards blijven namelijk op een vaste frequentie staan.

    de webstar trouwens ook heb al vanaf dag 1 dezelfde
     
  3. Als een kanaal te druk wordt worden de modems naar een andere frequentie gezet via een script. Als het kanaal niet te druk is niet en hou je dus gewoon dezelfde frequentie. Na een grote storing komen de modems in een wijk vaak terug op het eerste kanaal en is dat dan daarna heel druk en duurt het tot de eerste nacht voordat ze zich weer verdelen en is iedereen dus traag. Door dan zelf het modem op een (leeg/rustig) kanaal te zetten heb je weer meer snelheid.
    Met docis 3 is dat probleem er niet meer straks omdat daar dynamisch op meerdere kanalen geschakeld wordt als je bandbreedte nodig hebt.
     
  4. wordt tijd dat ze dat script dan eens in schagen draaien is echt te triest voor woorden hier

    wel apart dat ik dat al tijde zefde kanaal heb leg dat eens uit dan?
     
  5. Als je hetzelfde kanaal houdt, is dat blijkbaar dus niet te druk lokaal gezien. Welke frequentie zit je nu dan ?

    Dat je ondanks dat nog niet de juiste snelheid hebt is een ander probleem waar meerdere gebieden in Noordholland nog last van hebben, daar moeten de CMTS'en nog uitgebreid worden. Maar er was de laatste 2 weken in een aantal gebieden een tweede probleem daarbovenop.
     
  6. Dan moet ik me modem resetten dan kan ik het pas zien bij die webstar.

    maar ik heb dit probleem al vanaf januari betaal ook niks aan ze.

    monteur die hier laatst ook was zei dat de downstream in schagen compleet vol zat hij liet het ook zien op ze laptop toen hij inlogde (ik herkende het nog en zat het meteen) heb er jaren gewerkt namelijk.

    maar schagen is ook nog niet uitgebreid of omgebouwd voor euro3
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2009

  7. Nee je staat echt niet alleen, ik heb gisteren een boze brief gestuurd naar Ziggo. Sinds Ziggo bestaat, halen wij de snelheid niet, internet dondert er steeds zomaar een minuutje af en dat soort ongein.

    Resetten helpt niet, met router, zonder router, met virusscan, zonder virusscan of wat dan ook maar voor oplossingen hier aangedragen worden, het werkt gewoon niet. En dat is in Wieringerwerf!

    Bellen.............blijf hangen in de wachtrij, heeft me al een vermogen gekost.
     
  8. Ik wist niet dat de frequentie wijzigen soms helpt, best handig om te weten ;) Alleen vroeg ik me af binnen welke range je een frequentie kan opgeven, zag al een paar voorbeelden voorbij komen maar wilde graag weten hoeveel combi's er mogelijk zijn :)
     
  9. gemeten snelheid

    op dit moment gemeten snelheid in heerhugowaard.
    [​IMG]

    is toch die 20mb?
     
  10. Uiteindelijk is het opgelost met een nieuwe modem, nu haal ik de snelheden waar ik voor betaal :-).

    Wel bizar dat ik zelf met deze suggestie moest komen en dat het volgens Ziggo hoe dan ook niet daar aan kon liggen... :censored:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina