1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ex-Multikabel Alles-In-1 gebruikers kunnen snelheden niet halen!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Sicko Heerhugowaard, 16 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 1. D-Link DGL-4300, 108mbps. Is met en zonder router getest, geen verschil. Géén enkele router knijpt je verbinding zo in overigens.

    2. Veilige modus ook geprobeerd uiteraard, speedtest.net, kessels.com, speedtest.nl.

    OT; Nickchange? Why?
     
  2. Dat is helaas niet waar. Er zijn (helaas) nog voldoende routers in omloop die niet meer als 10Mbit behalen als het gaat om WAN <-> LAN doorvoer snelheden. Waarmee ik niet wil zeggen dat jou router het niet zou kunnen, alleen dat ze er (helaas) nog teveel zijn.

    Overigens kan jou router als ik reviews lees de snelheid an sich prima aan. Ook wireless kan deze router de snelheid prima aan, echter kom ik in reviews wel tegen dat het wireless gedeelte in mixed-mode nogal wat te wensen overlaat. Wireless loopt de perfomance in de mixed-mode sterk terug tot max 9,9Mbit, wat afgerond naar boven 10Mbit is, dit kan ook (veel) minder zijn als de wireless omstandigheden minder gunstig zijn.

    Komt niet echt serieus over in mijn ogen. Daarom. Als jij het prima vind, moet je dat zelf weten. Sta er echter niet gek van te kijken als er mensen zijn die je om die reden wat minder serieus nemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2009
  3. Ik heb het natuurlijk niet over oud materiaal, maar ik begrijp je punt. Wireless heb ik geen problemen gehad met de verbinding, maar alles gaat bekabeld.

    Serieus over komen is denk ik eerder inherent aan de kwaliteit/ niveau van je posts dan de keuze van een nickname. Bovendien posten de meeste mensen hier uit frustratie of teleurstelling en zullen ze de naam lijkt mij, mits ze doordenken, wel begrijpen.
     
  4. Off topic, ik ken een jongen die Sicko heet:eek: Zal hem het bericht laten lezen dat mensen die zo heten niet serieus overkomen.

    En on topic, wij halen met ons pakket van 64,95 totaal niet de beloofde snelheden.:evil:
     
  5. Kan nog slechter

    Ik heb power maar vanaf september 2008 alleen maar een prutsnelheid hen daar al vele mails en telefoontjes aan besteed.
    Tot Febr 2009 steeds weer andere redenen hier al alles nieuw niets helpt ben naar het kantoor in HHW gegaan en daar viel mijn mond open, ik was een van de 10% mensen die na de aanpassing in september mijn snelheid niet meer haal.
    Iedereen die in hetzelfde schuitje zit staat op een exel lijst ? volgens de vriendelijke Ziggo medewerker in HHW ,vraag me wel af om hoeveel aansluitingen het gaat en hoeveel van deze 10 % weten dat ze te veel betalen op dit moment voor wat ze geleverd krijgen?
    Als men weet welke aansluitingen het betreft begrijp ik niet dat Ziggo geen contact met deze 10 % opneemt wat men nu doet is in mijn ogen diefstal wel het volledige bedrag innen maar niet het juiste leveren raar vind ik het maar.
    O ja we zijn nu maart en mijn probleem is nog steeds niet opgelost volgende week weer een bezoek brengen aan HHW kijken of we nu eens een deadline kunnen afspreken want mijn geduld raakt op.

    :censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored:
     
  6. na dit allemaal gelezen te hebben kom ik er achter dat ik niet de enige ben. Bel momenteel ook weer drie keer in de week omdat ik niet meer de snelheid haal welke beloofd word.
    haalde van de week gewoon 2400 en deed ongeveer een 40 min over een dvd binen te halen momenteel doe ik er 5 uur over met de snelheden welke ik de afgelopen dagen weer heb. is in de omgeving van wieringen. Doe het draadloos en ben ook geen bolleboos met comp. maar kan iemand me vertellen wat de snelheid moet zijn met abonement alles in een en daar heb ik dan de zwaartse van. Hoelang doe je er dan over om een gemiddelde film binnen te halen. hoor het graag van een van jullie en zou worden terug geveld worden door Ziggo maar ben bang dat ik er zelf maar weer achteraan moet bellen
     
  7. Heb zelf ook al vanaf december een snelheid die om te huilen is voor een alles-in-1-extra. Na de laatste werkzaamheden hierop het dorp haal ik nu zo'n 8000 KB/s ipv 20000 KB/s die erbij hoort.
    Al verschillende keren contact gehad met de helpdesk, heb nu zelfs een brief geschreven naar het klantenservice in utrecht met de mededeling klacht. Maar denk dat ik ook maar eens moet gaan buurten in heerhugowaard. Want voor hetzelfde geld hoor ik bij die 10% waarover joopcarn gehoord heeft.(als deze lijst natuurlijk bestaat)

    Of is er mogelijk iemand op het forum die hier meer over weet en zou durven vertellen?
     
  8. wij zijn het meer dan spuugzat met die lage snelheden en daar betalen we dan 64,95 per maand voor.
    Wij zitten in Wieringerwerf en morgen gaat er een pittige brief naar ziggo met daarin de mededeling dat wij gewoon geld terug willen.
    Wat een zooitje blijft het toch:evil:
     
  9. http://forum.trosradar.nl/viewtopic...&start=0&sid=8b0b96a6a9464b074c5fbd994ebc2828


    9 Mrt. '09
    Elke week bekijkt de redactie van Kassa-online de mails die binnenkomen bij Kassa. De redactie maakt hiervan elke week deze Top 3, die speciaal voor internet opgesteld wordt.
    Wederom staat KPN op nummer één.

    Op twee staat Ziggo. Mensen klagen toch vooral over de klantenservice, die hun problemen niet kan verhelpen. Ook hebben een aantal problemen met verhuizingen, overstappen en facturen.

    COAX NL herkent deze problemen en ontvangt daarnaast zelf veel telefoon problemen. Klanten hebben nog weken lang geen goede telefoon verbinding
    Bron: Vara Kassa

    http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_dialoog&frm=381505&cat=644&pid=145

    Ziggo knoeit met omzetten database

    12 maart 2009
    ALKMAAR - Kabelbedrijf Ziggo ontving afgelopen week veel klachten van Noord-Hollandse klanten over storingen met bellen en internetten. Ziggo begon afgelopen weekend met het omzetten van de technische database van Multikabel, de kabelaanbieder die in Ziggo is opgegaan, naar een nieuwe Ziggo-database. Daarbij werden enkele fouten gemaakt, met de klachtenregen tot gevolg.



    Bij sommige klanten viel internet weg en anderen ondervonden dit probleem met de telefoon. Ook na dat Ziggo claimde dit probleem te hebben opgelost bleven er klachten binnenkomen. Zo kreeg de ombudsredactie van het NHD meldingen van Ziggoklanten die telefoontjes kregen die voor andere Ziggo-abonnees bestemd waren.

    Ziggo raadt Noord-Hollandse klanten aan bij problemen een halve minuut de stroom van het kabelmodem te halen

    http://www.webregio.nl/zuid-kenneme...go+knoeit+met+omzetten+database++alkmaar.aspx

    10% reken eens uit hoeveel mensen dat wel niet zijn.... [behoorlijk veel dus!]


    mijn modem heb ik inmiddels al 100x gereset.
     
  10. Internetsnelheid sinds gisteren omlaag

    Dag allemaal. Ik ben sinds een maand Ziggo-klant, en heb het Alles-in-1 Extra abonnement. Sinds ik Ziggo heb, download ik alles via SMSUsenet, en dat bevalt prima. Ik haalde downloadsnelheden tot 2,5 mb per seconde in de daluren en tot 1,5 mb per seconde overdag.

    Sinds gisteren is echter mijn downloadsnelheid drastisch gedaald. Ik download nu op ongeveer 450 kb per seconde. Ook hebben het internet en de telefoon hier een paar dagen geleden voor een aantal dagen uitgelegen. Gisteravond was het weer een paar uur raak, en daarna is mijn downloadsnelheid bijzonder laag.

    Wet iemand hier meer van, kan iemand me helpen of heeft iemand tips? Ik ben nieuw met alles, dus sorry als ik rare dingen zeg of dit bericht verkeerd plaats.

    Alvast bedankt!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina