1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bepaalde website doen het niet.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Interneppen, 16 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ah, het is weer zover. Bepaalde website's doen het wel en andere doen het weer niet. Oud Casema gebied.

    KPN mobiel getest en laden de websites wel.

    Iemand anders ook problemen?

    update
    Na een half uur dit bericht te hebben geplaatst was het ineens binnen 5 min. opgelost. :pompom:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2009
  2. Hoop het ook voor je. Maar meestal als er wat aan de hand is in Casema gebied, wordt dit snel opgelost.

    Wel is het zo dat dit al vaker voorgekomen is en verwacht dat dit ook nog wel een paar keer gaat voorkomen :schater:
     
  3. Heb net weer eens gebeld, het enige wat ze wisten te vertellen was dat het probleem bekend is en dat er aan gewerkt word, maar dat heb ik zaterdag ook al gehoord.
    Ik wacht maar af en hoop dat het snel opgelost is.
     
  4. Het halve tot driekwart internet doet het hier vandaag niet. Het is gewoon bij de beesten af vandaag. Gelukkig komt er morgen een monteur voor de fluctuerende snelheid zoals we die hebben sinds 5 december 2008 dus kan die kerel, mits ie normaal nederlands begrijpt, eens vertellen wat er gaande is. We beginnen nu aardig de pest te krijgen van de zooi die Ziggo heet.

    We waren altijd behoorlijk positief maar dat wordt nu wel steeds minder. K zooi.
     
  5. Dat je een probleem hebt is erg vervelend. De monteur die doet alleen zijn werk voor Ziggo en die moet zo te horen de klappen maar weer opvangen. Ik denk dat je er niet veel mee opschiet als je de monteur in het harnas jaagt. Je kan beter je problemen duidelijk en rustig uitleggen en de monteur de kans geven om het probleem te constateren en te laten herstellen. Bied de man of vrouw een bak koffie aan met een koekje en bespreek het. Hij of zij zal meer moeite voor je doen :wink:
     
  6. Heb mijn modem vannacht uitgetrokken en na het inschakelen straks werkt weer alles naar behoren.
    Weet niet of het geholpen heeft of dat Ziggo het opgelost heeft, maar ik kan weer internetten! :-P
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina