1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik weet het echt niet meer, help aub

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door tjeerd81, 15 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Al sinds januari heb ik al geen telefoon meer van Ziggo. Ik heb gebeld, gemaild, gechat en hier het formulier ingevuld, maar niks. Via de telefoon kreeg ik te horen, ow, binnen 1 week komt het echt goed. Niet dus. Op mails, nooit antwoord. Het forumulier hier(ruim 2 weken geleden ingevuld) niks op terug. Vorige week gechat met een helpdesk medewerker, hij kon me vertellen dat mijn telefoonnummer niet werd herkend, maar hij beloofde mij, binnen 2 dagen is het klaar. Inmiddels 7 dagen geleden dus. Nog niks.

    Een erg irritant probleem wat nog irritanter wordt omdat ik sinds januari helaas door de crissis geen baan meer heb. Daardoor moet ik dus vaak bedrijven bellen, het CWI en natuurlijk ook soms sociale contacten. Ik krijg nog maar weinig geld (uitkering) met iets meer dan 600 euro en ik heb nu elke maand meer dan 100 euro mobiele belkosten. Ik kom dus gewoon niet meer rond, ik zit echt met mijn handen in mijn haar en durf niet eens meer te bellen met ziggo omdat ik er toch een hard hoofd in heb! Wat moet ik doen? :x
     

  2. Ben je er inmiddels al wel achter waarom je plotseling geen telefoon meer hebt? Was dit van de een op de andere dag? Storing, migratie of door b.v. het niet (te laat) betalen van een rekening?
     
  3. Nee hoor, ik heb ziggo alles in 1 en tv en internet doen het gewoon. Gewoon wel betaald.Ik kwam eind januari eens terug van een weekend en toen geen kiestoon meer, Het lampje van telefonie flikkert ook steeds. Van ziggo heb ik tot vorige week steeds gehoord, we sturen het naar de technische afdeling. Vorige week dus in de thuishulp chat werd me het volgende verteld:

    " Ik heb een probleem ontdekt met uw telefoonnummer. Het nummer staat niet goed geregistreerd. Ik kan er voor zorgen dat dit wordt opgelost, maar dit duurt wel 2 werkdagen."


    Maar ja, dat was dus vorige week :(
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina