1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door ismael, 15 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Gisteren nieuwe telefoon gekocht (siemens C475 IP) maar nog steeds geen nummerweergave.

    Weet iemand een oplossing?
     
  2. Ondersteund dit toestel FSK nummerweergave? Dat zou terug te vinden moeten zijn in de handleiding.
     
  3. Van de Siemens site:

    Zou dus moeten werken. De handleiding rept er niet over, dus zou het automatisch moeten werken...
     
  4. Bedankt voour uw reactie

    Maar toch! het werkt niet! moet ziggo het nummerweergave aanzetten?

    mvg
     
  5. Wellicht dat dit toestel de nummerweergave signalering toch niet helemaal goed automatisch oppakt en herkend. Staat er niets in de handleiding over een mogelijkheid om dit te kunnen instellen?

    Anders voor de zekerheid bij Ziggo navragen, indien het daar wel aanstaat zou je er eens een telefoontje of mailtje richting Siemens aan kunnen wagen.
     
  6. Is de telefoon rechtstreeks op het modem aangesloten, of zit er nog een centrale (b.v. een homevox) tussen?
     
  7. Nummerweergave staat bij Ziggo altijd aan.
     
  8. Bedankt voor jullie reacties

    De basis is rechtstreek aan de modem aangesloten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina