1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bestelling niet verwerkt!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door exoOw, 14 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste forumleden,

    Circa 2 weken geleden heb ik telefonisch bij een Ziggo medewerker het Alles-In-Een Z3 pakket besteld, en zeiden dat een gesplitste facturatie voor mijn werkgever en mijzelf mogelijk was.
    Binnen 5 dagen zouden we een schrijven krijgen waarin staat hoe lang alles zou duren en wanneer wij de installatie pakketten mochten verwachten.

    Natuurlijk hebben we niks binnen gekregen, en ik dacht daarjuist even te bellen om te vragen hoe of wat, krijg ik een (onvriendelijke) mevrouw aan de lijn, die mij doodleuk verteld dat de bestelling niet ingevoerd is in het systeem, en dat nu eerst wijzigingen (welke wijzigingen? we staan al in het systeem als klant) moeten doorgevoerd worden vooraleer ik kan bestellen, mevrouw zei doodleuk dat dit 2 WEKEN kan duren..
    Hier was ik natuurlijk niet zo blij mee, maar aangezien ik mevrouw geen trauma's wou geven heb ik me maar kalm gehouden :roll:

    Nu moet ik dus na 2 weken terugbellen om dan OPNIEUW een uur aan de telefoon te hangen om alles op orde te krijgen. Ronduit absurd niet?

    Nu zou ik hier allemaal geen punt over maken als ik pas binnen een maand ga verhuizen, maar we hebben de verhuis nu al 3 weken opgeschoven, en aanstaande zaterdag (21 maart) gaan we dus definitief verhuizen, natuurlijk willen we dan alles op orde hebben..
    Voornamelijk voor mijn oudste zoon, die een ICT opleiding doet en dus erg afhankelijk is van het internet, met name voor zijn eindproject..

    Het gaat hier trouwens om een nieuwbouw woning waarnaar we verhuizen.
    Tevens zegt de site van Ziggo ook dat op ons adres nog geen diensten geleverd kunnen worden, maar na verschillende telefoontjes werd ons gemeld dat dit allemaal geen probleem zou zijn, en we konden dus bestellen, wat we dus ook dachten gedaan te hebben..

    Is hier iemand die hier opheldering kan over geven?
    Want dit komt echt zeer ongelukkig uit!

    ***) mod edit : adresgegevens publiceren en daarbij ook nog zeggen dat de woning niet bewoond is, is zeer onverstandig.

    Heb even de gegevens weg gehaald, had ik inderdaad niet moeten doen. - exoOw
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina