1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen analoge en digitale tv ontvangst in regio 3911 (Rhenen)

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door mirel, 14 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij krijgen de meldingen E48 en E52, die allebei betekenen dat er geen signaal is. Op de site van Ziggo staat bij onderhoud niets over signalen en hun ontvangst.
    Wanneer ik bij het emailformulier mijn postcode invul, dan verschijnt er een berichtje in het rood dat er een storing plaats vindt op mijn postcode.
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/?postcode=3911DM En daar staat dus niks over ontvangst..

    Heb geprobeerd Ziggo te bellen maar het wachten duurde al een beetje en had daar geen zin in met de 1.30 euro per minuut.

    Weet iemand of hij/zij ook storingen heeft, -in Rhenen-, en hoelang zoiets gemiddeld duurt?
     
  2. Als je met je vaste telefoon belt, betaal je 2,4 cent per minuut. Wellicht toch nog een keer proberen voor een snel antwoord? :)
     
  3. Achhh hier kan een slotje op. Er werd mij verteld dat alles is nagekeken en dat de storing toch echt bij Ziggo moet liggen. Later bleek dat de antenne los was gekomen. :')
     
  4. :schater:

    Zat de stekker wel in het stopcontact? Sorry hoor... :mrgreen:

    Kan gebeuren...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina