1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Drama: 9 maanden, 3 monteurs, 10tallen belletjes, nog steeds geen kiestoon!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door martijn1980, 14 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Even gespeurd in mijn eigen verslaglegging van dit hele probleem en je hebt gelijk. Destijds was het 8mbit voor a-in-1 plus en 4mbit voor internet Z2. Ik kreeg dan ook in het begin 4mbit (Z2) door ipv die 8mbit (Ai1P).

    Het probleem van de verkeerde snelheid loopt dus wel degelijk al 9 maanden, maar bedankt voor de nuance ;)
     

  2. Gisteravond voor het slapen gaan zag ik inderdaad geen knipperende lichtjes meer op het modem, en zoals ik je gisteren al per pm liet weten... de telefoon werkt!

    Hartelijk dank voor al je inspanningen; we zijn, met dank aan dit forum, al halverwege met het oplossen van het probleem nu. :grin:
     

  3. Te vroeg gejuicht (?)..... de telefoon is weer gestopt met werken en het bijbehorende modem-lampje knippert vrolijk verder zoals hij dat al maanden deed. Hopelijk zijn we, met de opleving die een paar dagen mocht duren, wel dichter bij een blijvende oplossing gekomen....
     

  4. Gisteren melding van gemaakt, en vandaag werkt hij weer :)
     
  5. Het telefonie-lampje van mijn modem knippert ook (sinds afgelopen donderdag), wie kan ik een PM sturen? Anoniem? :D
     

  6. ja, of via het "standaard telefonie probleem formulier" op dit forum.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina