1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

storing cisco

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door mysteryland, 13 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik kom vanavond thuis en wil de tv aanzetten en het surround systeem en de cisco ontvanger, ondertussen loop ik naar de keuken, kom terug en zie dat de cisco totaal uit is?
    (terwijl ik hem vanmiddag gewoon in stand-by heb gezet zoals altijd)
    ik druk op de aan/uit knop en er gebeurd niets, dus stekker eruit gehaald 20 sec. gewacht en stekker erin dan hoor ik de hd gaan draaien echter de display blijft zwart en het lampje achter de aan/uitknop gaat ook niet branden.
    nogmaals stekker eruit en na 20 sec erin gedaan weer hetzelfde verhaal.
    is er iemand die dit ook heeft (gehad) of dat het iemand bekend voorkomt?

    ik wordt hier niet vrolijk van!
    een apparaat wat net een paar maanden oud is en dan nu al kapot dat lijkt me sterk.
     
  2. gevalletje van pech denk ik
     
  3. zoiets ...hahaha
    even een update: contact gehad met de helpdesk van ziggo deze adviseerde mij om een mailtje te sturen naar ruigrok, dus dat heb ik gedaan.
    ik had gisteravond de stekker eruit gehaald omdat de hd van de ontvanger aan het tikken was, zojuist de stekker er weer in gedaan en de ontvanger start op, krijg nu alleen de melding in me scherm dat er een probleem is met de hd, doe uw ontvanger uit en weer aan.
    dus...wie weet geneest ie zichzelf nog...??
    wordt vervolgd.
     
  4. Ben benieuw. In mijn geval wilde hij ook niet opstarten (4 maanden oud). Na contact met de helpdesk van alles geprobeerd maar niets werkte. Kon hem wel omruilen, moest de oude terugsturen en dan zou ik een nieuwe krijgen. 6 weken! later had ik mijn nieuwe ontvanger in huis. Ik hoop dat het bij jou wat sneller gaat als hij daadwerkelijk stuk is.
     
  5. ik hoop het ook!
    ik heb op advies van de helpdesk een mail gestuurd naar ruigrok want ik zit immers in een testtraject dus de helpdesk kan hier niet veel mee.
    ik zit nu nog te wachten op antwoord van ruigrok...
    wordt vervolgd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina