1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing internet+telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Suup70, 13 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik woon in het 1628 gebied en ik moest na de nacht van 4/5 maart om de haverklap resetten, zeker wel 4 a 5 x per dag omdat mijn internetverbinding weg was. Als ik telefoon heb hoort degene die ik aan de lijn heb mij soms niet. Ziggo gebeld a € 0,10 per minuut dus dat was ook weer € 3,- (30 minuten getelefoneerd). Vandaag monteur gehad die mijn modem heeft omgeruild, internet moet ik nog steeds af en toe resetten (deed het wel zo'n 2 uur...) en de telefoon doet njente, nada, nix!

    Nu kan ik (mobiel) gaan bellen maar de bereikbaarheid is ook zwaar :no:
    Ik snap ook heus wel dat het voor verbetering bedoeld is maar zo het kan toch niet bedoeld zijn?
    Weet iemand een oplossing?
     
  2. Volgens mij is het Ziggo nummer al geruime tijd tegen lokaal tarief en is dat op dit moment nog steeds. Je rekensom klopt dus niet :wink:
     
  3. Daar heb je helemaal gelijk in, al mag Ziggo dan het "telefoonbandje" wel eens aanpassen, kijken of ze dat lukt.Irritant is het wel. Ik hoorde vanavond dat het hele 1628 gebied deze problemen heeft....Hopelijk kunnen ze het snel verhelpen want hier wordt je niet vrolijk van....
     
  4. Ik heb ook vanaf die datum enorm veel storing aan telefoon en internet. Diverse keren mobiel moeten bellen met Ziggo. Het gekke is dat als je hun aan de lijn hebt, de storing spontaan oplost. Nog gekker is dat als er een monteur moet komen die pas na 6 á 8 dagen langs kan komen. Zolang zit je dus zonder internet en wat nog erger is zonder telefoonverbinding. Schandalige situatie die 6 á 8 dagen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina