1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanpassing 2 frequentie's netwerk 1111 (17/3)

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door TVdigitaal, 13 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. sbs6

    dit heeft waarschijnlijk met een instelling op de tv te maken
    kijk even waar je de net id moet invullen
    sony heeft namelijk de mogelijkheid om 5 cijfers in te vullen
    probeer dan eens om 01111 in te vullen
    en zorg ook dat er geen video tussen aangesloten is
    :)






     
  2. Geen Veronica/Jetix, SBS 6, RTL 5, RTL 7

    Ik heb hetzelfde probleem, bij deze freq 586.7500 geeft hij geen signaal.
    Ook 586.000 geprobeerd, maar geen resultaat. Dit is al vanaf 17 maart.:evil:

    Ik geef deze frequenties handmatig in, in een transponder lijst voor mediaportal.

    Morgen nog maar eens frequenties scannen.
     
  3. Hoi Bart.
    Bij mij lag het gewoon aan de antennekabel. (Profigold met vergulde aansluitingen).Zou je zeggen dat ie toch goed zou zijn!!. Gewoon een andere antennekabel (een oude) aangesloten en de zenders waren weer aanwezig..... toch vreemd. Veel mensen hebben problemen na 17 maart.
    Succes verder.
    Groetjes Amerzone
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt bij mijn DVB-C kaartje, ook zo'n mooi kabeltje met vergulde aansluitingen wat ik nog had liggen, dit gaf dus allemaal vreemde signaalproblemen...
     
  5. dus het is opgelost als ik het goed gelezen heb
    das mooi
    weer een tevreden klant:pompom::pompom:

     
  6. Kabels

    Ik ga het toch ook nog maar even met andere kabels proberen.

    Het zojuist Hirschmann kabels en connectoren gekocht, dit zou goede kwaliteit moeten zijn.

    Ik ben benieuwd....
     
  7. Ik heb al Hirschmann kabel met bijbehorende hirschmann highend pluggen..

    Toch maar eens een andere kabel proberen..
     
  8. Kabels

    Bij mij heeft het toch geholpen, in het kort mijn aanpassingen:
    - Alphacrypt geupdate naar 3.18
    - Nieuwe scan uitgevoerd zonder de alphacrypt module
    - Kabels en connectoren vervangen door hirschmann onderdelen

    SBS6, RTL5/7 en Veronica doen het gelukkig weer...
     
  9. maar wat was nu echt de oorzaak van het probleem????
    in ieder geval is het opgelost toch:applause::applause:


     
  10. kabels, update, scannen

    Ik heb er nog een hirschmann versterker en een 8-weg verdeler tussen hangen. Ik zal eerst eens rechtstreeks naar mijn HTPC gaan, scannen, en eventueel erna firmware updaten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina