1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanpassing 2 frequentie's netwerk 1111 (17/3)

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door TVdigitaal, 13 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zit ook in het 1111 gebied (Berlicum bij Den Bosch). Vannacht mijn Humax decoder stand-by laten staan en vanavond dus storing. Zenders 1 t/m 4 zijn in elk geval te zien.

    Dit is mijn eerste storing. Wat kan ik doen?
     

  2. Welke foutmelding heb je?

    Zijn er misschien nog meer kanalen waar je een probleem mee hebt?
     
  3. Ik heb straks de decoder opnieuw naar zenders laten zoeken...

    Melding = E48-32 geen signaal.
    Inmiddels heb ik bijna al mijn kanalen weer, behalve RTL5, SBS 6, RTL 7 en Veronica...
     
  4. Ik zie nu dat ik 'transport stream 11' zou moeten wijzigen. Hoe doe ik dat?
     
  5. Hallo,
    Hier (6041, Roermond) ook al 'n dag of 4 hetzelfde probleem:
    Bij RTL5, SBS 6, RTL 7 en Veronica geen beeld! Netwerk-ID 1111 en op de betreffende zenders 0% signaal en 0% kwaliteit! Op de andere kanalen 58% en 91%. Heeft verder altijd prima gewerkt. Wat kan hier aan gedaan worden? (Nieuwe scan werkt niet, vind wel 156 kanalen, en de tv gids werkt ook op die 4 kanalen)

    Gr.

    Oja, de errorcode is E48-32 korte tijd erna wordt het E52-32?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2009
  6. bij mij doet ie het weer. heb niks veranderd.

    hopen dat ie het ook blijft doen.
     
  7. ik sprak te snel. storing begint weer

    waar zijn jullie mee bezig daar bij ziggo zeg. kom op zeg.
     
  8. @HUGO:


    Als je de decoder (Humax 5000) op bv SBS6 zet.

    Kijk dan eens in Menu -> Status -> signaalontvangst.

    Welke frequentie zie je hier staan?
    586.75Mhz ? of een anders? Als hier 586.75MHZ staat op SBS6 heeft je tuner de juiste stream te pakken (wat ook zo moeten) en heb je vermoedelijk een signaal probleem.

    Wat is de sterkte en de kwaliteit?

    Heb je analoog ook problemen op de wat hogere frequenties?
    BV op Veronica, Disocvery en Eurosport?
    Vermoed haast dat je hier ook ruis of strepen o.i.d. ziet op analoog, zo ja dan is het wel duidelijk een signaal probleem.


    Probeer nu eens je ontvanger direct op de AOP aan te sluiten, of op zijn minst zonder splitters e.d.? Wat zie je dan gebeuren met het signaal?
     

  9. Je ziet niet op netwerk 1111 in brabant limburg toch? in je profiel staat Zwolle?

    We zijn in Zwolle niet bezig.
    Kan bij jezelf liggen maar als je al aangaf dat de helpdesk een storing had gemeld toen je contact had afgelopen week zou ik de helpdesk nogmaals bellen, heeft niks met de wijzigingen van afgelopen week te maken in Brabant Limburg.

    Kijk eens op kabelkeur.nl voor tips of bel anders de helpdesk.

    P.s Zit zelf ook in Zwolle en even navraag gedaan hier geen problemen of werkzaamheden in Zwolle bekend.
     
  10. ik weet dat dit brabant, maar aangezien hier iemand was met hetzelfde (dacht ik) en in de door mij aangemaakte topic niemand reageert en hier wel. dan maar hier. toch?

    maar ik vind het zo tegenstrijdig, dat de 1 zegt storing, de ander zegt ligt aan jezelf. en als je mailt, krijg je steeds een ander, je kan niet steeds dezelfde persoon mailen. ook niet slim.

    mailde net weer met ziggo en toen kreeg ik bij invullen van adresgegevens op dit adres is een televisiestoring bekend.

    ik heb gedaan wat jij zei. decoder gelijk met tv, dan heb ik het nog.

    baal ik nu heel erg van. dacht dat het over was.

    hoe kan het zijn dat het signaal zo op de 1 op andere dag zo gek doet. heb nu ruim half jaar dig. tv. niks veranderd of verschoven. blijft vreemd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina