1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

10x per dag modem herstarten

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door frixel, 12 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ga het eens proberen, heb de modem er inmiddels mee ingesteld.
    Vanmiddag in vier uur tijd heb ik de moden alweer drie!! keer moeten restarten......
     
  2. Hier haal je up en down door elkaar. De up is en blijft 51 dBμV, de down varieert van 1 naar 0 dBμV. Weinig bijzonders dus.

    Aan de modem is dus weinig raars te zien.

    Komt de verbinding ook terug wanneer je de router reset in plaats van het modem?
     
  3. zou graag eens .....

    een system log willen zien wanneer internet er uit ligt

    peter
     
  4. Hoe maak ik zo`n systeemlog en waarvan.

    In het modem heb ik wel een log kunnen vinden en die staat vol met steeds onderstaande melding:

    2009-03-13 22:04:554-ErrorDIST: Unexpected management Message Type->33 - Discard message
    2009-03-13 22:04:534-ErrorDIST: Unexpected management Message Type->33 - Discard message
    2009-03-13 22:04:514-ErrorDIST: Unexpected management Message Type->33 - Discard message
    2009-03-13 22:04:494-ErrorDIST: Unexpected management Message Type->33 - Discard message
     
  5. systemlog van pc

    start configuratiescherm systeem beheer

    dan logboek systeem

    heb je daar iets vreemds staan

    meestal (in rood of geel )

    peter
     
  6. Deze foutmelding staat er heeel veel in:

    .NET Runtime Optimization Service
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina