1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Rekening fout

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mandersp, 12 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kreeg gisteren een rekening van Ziggo van bijna 3 maanden.
    Dit was een behoorlijk bedrag.

    Maar zoals Ziggo, het klopt niet.
    Ik heb het alles in 1 pakket dus met TV en ze presteren het om 1 maand, dus 2 maanden niet Z1 (TV analoog te betalen).
    Dit is dus bijna 16 euro.

    Heb de helpdesk hierover gebeld en ze zouden dit in april storneren oftewel van mijn rekening inhouden.
     
  2. facturen enzo

    Ik heb ook een factuur over 3 maanden ontvangen. Geloof het of niet, die klopte eindelijk. Met de excuses en de belofte van mevr. Ferment dat het vanaf nu echt allemaal goed zal gaan.
    Heeft Ziggo er slechts 10 maanden over gedaan om een compleet werkend Alles in 1 pakket met bijbehorende facturen te leveren.

    Goed zo Ziggo. Nu alleen `s avonds nog even betere snelheden graag.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina