1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beperkte internet toegang

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door patrick1980, 12 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    Hallo, ik ben ziggo abonnee en zit in het voormalig @home gebied, sinds gisteren heb ik problemen met mijn internet.
    Sommige sites zoals dit forum en google openen wel maar andere sites zoals ziggo.nl en nog veel sites openen niet en krijg ik na een tijdje een foutmelding. Zowel met internet explorer als met firefox.
    Heb het modem al eens gereset maar het probleem blijft.
    Is er misschien iemand die nog een oplossing weet of zijn er misschien mensen met hetzelfde probleem?
    Alvast bedankt.
     
  2. [​IMG]

    Bedankt voor de snelle reactie, beide urls werken.
    Het duurt wel lang voor ze helemaal geladen zijn maar ik krijg na ongeveer 1 minuut de pagina te zien.
     
  3. Dan is er geen probleem met uw internetverbinding.
    Dat deze traag is kan verschillende oorzaken hebben.

    Kunt U eens een test doen op www.speedtest.nl ?

    Wat zijn de download en upload waarden ?
     
  4. [​IMG]

    Deze site krijg ik dus ook niet geopend.
    Het duurt even en dan krijg ik met firefox netwerktime-out.
    en met internet explorer De pagina kan niet worden weergegeven.
     
  5. Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben.

    - Uw draadloze verbinding met de router is slecht.
    - Er wordt ergens heel veel ge-upload via uw verbinding.

    Ikzelf heb eens gehad dat ik op mijn Linksys router een instelling moest wijzigen, omdat die niet goed overweg kon met mijn netwerkkaart Wifi 4965AGN. Na eneige tijd werd toen ook de verbinding traag.

    Ik zou ook proberen uw router even te resetten en nadat deze weer in de lucht is even direct proberen.
     
  6. [​IMG]


    [​IMG]

    Oké bedankt, ik heb geen draadloos internet maar wel een router ertussen.
    Als ik de pc rechtstreeks aansluit op het modem heb ik hetzelfde probleem,
    ik heb ook een Ps3 op de router zitten en deze maakt ook geen verbinding met het internet.
    Zal de router eens resetten en alles nog eens nalopen.
     
  7. Na van alles geprobeerd te hebben vandaag maar met de klanten service gebeld.
    Die wisten me te vertellen dat er in Maasbracht, waar ik woon meer mensen de zelfde problemen hebben en dat er aan gewerkt word om dit op te lossen.
    Hopelijk is het snel opgelost want zit nu toch al een paar dagen met een slecht werkende internet verbinding.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina