1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

inloggen orange / t-mobile

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door plhb, 12 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik kan al een tijd (sinds Ziggo?) niet inloggen in de website van orange.t-mobile.nl, terwijl dat ergens anders wel kan, en volgens een medewerker van Orange komt dat omdat Ziggo het nodig vond de inlogsite van Orange.t-mobile te blokkeren.
    Heeft nog iemand deze ervaring? als dat zo is vind ik de koude douche wel op zn plaats.:x
     
  2. Ziggo blokkeert echt geen websites. Maak je gebruik van een firewall, of heb je misschien iets anders op je PC wat het blokkeert?
     
  3. de blokkade werd mij verteld door een helpdeskmedewerker van Orange, toen ik hem had verteld dat ik niet kon inloggen: "zeker klant van Ziggo?". Ik heb een netwerk van 3 PCs en een laptop, welke laatste ook niet werkt met een geheel verse win XP. Verder werkt het ook niet na verwijdering van de router. En dan proberen bij iemand die geen Ziggo klant is: hopla zo inloggen.
    Als het waar is wat die man van Orange vertelt vind ik dat een hele slechte zaak.
     
  4. Het lijkt me sterk dat dit zo is. Wanneer gaat het precies mis? Krijg je wel de inlogpagina te zien, of gaat ook die al fout?
     
  5. ik krijg de gewone website en als ik klik op inloggen, en mijn telnr invoer, krijg ik een foutmelding: kan deze website niet openen.
    Als ik dat doe bij een ander wordt in ieder geval gevraagd om een wachtwoord. Dan ben ik al verder dan thuis.
     
  6. Ik heb geen Orange, dus kan niet inloggen, maar ik kan wel een nummer en wachtwoord invoeren op http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/. Vervolgens wordt er netjes gemeld dat deze niet kloppen.

    Het lijkt dus niet op een blokkade door Ziggo, want dan zou ik er ook niet kunnen komen.

    Wat is het eerste getal van je IP adres? Als dat 94 is, ligt het probleem bij T-Mobile/Orange of ergens onderweg, zie ook hier.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina