1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon gaat spontaan!!!!

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door vinnie-terranova, 11 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben hier ook al tijden last van. Het vervelende is, dat het een periode regelmatig voorkomt en dan weer maanden niet...
     

  2. Als je het hele draadje gelezen hebt dan zou je weten dat het geen marketingbedrijven zijn die bellen. Die bellen zeker niet 's nachts.
    Mogelijk dat Ziggo onderzoek zou kunnen doen hoe dit ontstaat?
     

  3. Klopt beter lezen, en wat een goede tip zeg! die was hier nog niet besproken.

    Wel weer een typisch ziggo antwoord trouwens. Het valt me nog mee dat er niet geadviseerd word. ''Even de stroom van je modem af, even 30 minuutjes wachten en de stroom er weer op. Dan moet alles goed zijn''.

    Ook zo'n standaard antwoord van ziggo, alsof we daar zlf al niet op kunnen komen als er een probleem speelt, dat te proberen voor de helpdesk te bellen.

    maar dat ter zijde.............

    Klopt marketing bedrijven bellen niet op de tijdstippen dat het gebeurt. 'Dus ''infje'' ,een beetje meer professie en aandacht is geboden vanaf de ziggo kant.

    Melden die klachten mensen, zijn ongetwijfeld meer mensen die hier last van hebben.
     
  4. Onbekend maakt onbemind

    Als het aan Ziggo ligt moet iedereen, of op zijn minst een bepaalde groep er last van hebben.
    Bij mij gaat overdag vaak onbekend de telefoon als ik niet thuis ben. Regelmatig wordt ik dan ook 's avonds gebeld, door energiebedrijven:sad:, financiële bedrijven:evil: enz.
    Enkele keer alleen achtergrond geluiden. Dan wacht ik tot ze opleggen. Hebben ze in elk geval de kosten:lol:.
    Bij enquêtes vraag ik eerst wat het mij oplevert:frons:, indien niets dan doe ik niet mee. Werkt goed.
     
  5. Wil je jouw situatie niet op die van mij projecteren? :sad:
    Ik wordt ook overdag niet gebeld door energiebedrijven, noch door ander vervelend volk.
    Zo te lezen is er "een bepaalde groep" die er last van heeft.
    Als de telefoon in zo'n geval overgaat en ik neem hem op dan hoor ik de kiestoon. :?
     

  6. Ik kan nergens vinden dat het daadwerkelijk het geval is dat het probleem hier niet zit. Ik zie alleen een aanname. Mijn advies is daarom je toch even aan te melden bij infofilter.nl.

    Indien dit niet helpt. Dan kun je het beste 5 à 10 precieze tijdstippen+datum noteren. Als je vervolgens met deze gegevens naar de helpdesk belt dan zal de medewerker welke je aan de lijn krijgt een taak doorzetten waarna dit wordt uitgezocht.


    Daarnaast vind ik het antwoord van Vinnie vrij flauw.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2009
  7. Zucht. Als ik overdag noch 's avonds telefonisch last heb van marketingbedrijven, waarom moet ik mij dan aanmelden? Leg mij eens uit hoe het wordt veroorzaakt.
    Bovendien conformeren lang alle marketingbedrijven zich niet aan infofilter. Dat is een vrijwillig iets.
     


  8. Hij was ook flauw, moet je nagaan wat voor een flauw antwoord de klant 9 van de 10 keer krijgt als je de helpdesk belt en dat antwoord krijgt, Zeker net zo flauw........ En das is zeker geen incidident.

    Maargoed dit ter zijde, terug naar het topic zou ik zeggen..........
     
  9. Het is inderdaad wel "vrijwillig" in die vorm dat het ministerie gezegd heeft via de opta dat als de partijen het niet vrijwillig zelf regelen ( via infofilter) zij het verplicht gaat opleggen.
    Dus houden de meesten zich wel aan infofilter.

    Het gebeurt ook 's nachts.
    Het gebeurt namelijk wel eens dat het personeel naar huis gaat maar de computer rustig doorgaat met bellen.
    Natuurlijk mag iedereen ervan overtuigd zijn dat het een Ziggo fout is.
    En dat de computers van Ziggo ipv alle nummers uit die centrale ( hetgeen aannemelijk is bij een storing ) zou gaan bellen.
    Maar nee,de defecte,van een bug voorziene computer gaat een paar enkele nummers bellen.
    Hoe waarschijnlijk acht je dat ?
    Niet alles is een fout van Ziggo.
     
  10. Klopt niet alles is de fout van ziggo, en ik heb ook helemaal geen problemen met ziggo.

    Maar hoe aannemelijk is het dat de computers van commerciele bedrijven spontaan nummers gaan bellen? Net zo aannemelijk als jij schetst lijkt mij.........
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina