1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

TelNummer plotseling veranderd!!!???

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Hommel, 11 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een zeer goede relatie van mij, eveneens abonnee van Ziggo, moest een dag of 14 geleden onverwacht vaststellen, dat zijn en haar telefoonnummer was veranderd. :oops:
    Zij zijn van losse abonnementen naar Alles-in-een overgegaan onder uitdrukkelijke wens: zelfde telefoonnummer. De gevolgen zijn voor deze mensen heel erg vervelend.
    Ze hebben hemel en aarde bewogen om dit ongedaan te krijgen, maar ze komen niet verder dan de callcenters, waar men niet meer kan dan de locale schermen toelaten.:?
    Kunt U mij zeggen, hoe dit zit? Is dit op korte termijn te herstellen? (5 werkdagen was beloofd. Is nu >12 werkdagen). Hoe kan men zich in verbinding stellen met hem/haar, die daar rechtstreeks en beslissingsbevoegd kijk op heeft?
    Uw klant/mijn goede vrienden zouden daar heel erg mee geholpen zijn.
    Alvast dank voor Uw denkwerk.:wink:
     
  2. Ik wacht al drie maanden, terwijl twee weken was beloofd. Uw vrienden moeten dus geduld hebben, ben ik bang.
     
  3. Toch redding nabij!!!!

    Geen aantrekkelijk vooruitzicht, die wachttijd.
    Wat is dan de reden eventueel? Van portering weet ik niks af.

    Overigens was er ene HvH, die ongeveer zoiets had als U en ik: Zie
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=16425

    Hem werd een oplossing in het vooruitzicht gesteld door Peter van het Ziggo Webteam:
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/member.php?u=27070

    Ik heb het plan om zijn hulp in te roepen.
    Wie weet... er is toch altijd wel iemand bij Ziggo, die je uit de penarie wil helpen... denk je niet?:lol:
     
  4. Oude vertrouwde Telefoonnummer weer hersteld

    Het duurde even, echter veel korter dan Ziggo-klanten onder dit soort omstandigheden zoal ondervinden, maar mijn goede vrienden hebben hun ouwe vertrouwde telefoonnummer weer terug. :pompom:
    Zij hadden dat nummer al meer dan 40 jaar (enkele voorlopende cijfers zijn in de loop van die tijd toegevoegd, zoals bij iedereen). Je kunt dus wel zeggen, dat zij een stukje van hun identiteit hebben teruggekregen resp. mogen blijven behouden!:idea:
    Dit zou met het oog op de slechte ervaring van meerdere Ziggo-klanten nooit zijn gelukt zonder de persoonlijke hulp, die daarbij werd geboden.
    Zij zijn daarvoor erg dankbaar.:thankyou:
    GH.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina