1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

IP adres is elke dag anders

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door musicman, 7 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hebt helemaal gelijk! Ben er helemaal klaar mee trouwens... Had wel een berichtje van 'een' medewerker verwacht. Allemaal maar diep in de modder... Oja, uh nee je begrijpt het niet ;-)
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  2. je ziet het verkeerd... off topic gaan is vele malen vervelender en erger dan jouw of iemand anders zijn problemen met ZIGGO.[al duren die al maanden]
    de enige die het hier altijd goed zien zijn de mensen van de ZGV.
    en ben je het daar niet mee eens dan word je afgeserveerd,of nu zelfs vergeleken met mij...
     
  3. Da's snel... ;-)
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  4. Ik zelf heb ook al een tijd problemen met de internet snelheid, het is ongeregeld sinds vorig jaar, sinds de fusie is het begonnen hele lage snelheden, vanaf 16-11-2008 kreeg ik eindelijk waarvoor ik betaal een snelheid van 10Mbit dat ging redelijk goed tot en met vorige week (de snelheid) maar had in die tijd al verschillende ip adressen gekregen waarbij de snelheid met somige IP's laag was. Het rare is ik heb al bijna twee jaar dezelfde IP nu word alles zo vaak verwisseld dat ik om de dag een nieuw ip krijg toegediend en excaliber dan kunt u verwachten dat hier een melding over komt. Ze zijn zowieso met iets bezig waarvan wij misschien niet van op de hoogte zijn, geef het dan aan aan ons dat we weten waar we aantoe zijn inplaats van ons afkatten omdat wij niet krijgen waarvoor we betalen, ik heb de vorige avond nog iemand aan de lijn gehad die mij wilde vertellen dat het aan mij kan liggen dat ik mijn tijdelijke internet bestanden moet wissen, kom op zeg wij zijn niet allemaal noobs, ik weet waarover ik praat en uit ervaring met andere ISP zoals XS-4all en Multikabel waar ik nooit deze problemen ben tegengekomen. En ook het punt van het hele verhaal is als jullie ergens mee bezig zijn en wij niet aan onze snelheden komen houden jullie ons toch eigenlijk voor de gek want wij betalen voor de snelheid maar krijgen de helft dat is eigenlijk diefstal en jullie weten dat jullie problemen hebben met de verbinding maar toch adverteren jullie dat je wel aan de snelheid komt is dit niet misleiding, Excaliber ik kom bij jou thuis en installeer een Hr-Ketel ik sluit je verwarming aan maar laat je gewoon zonder warm water zitten, maar je hebt mij wel betaald om het erin te maken voel jij je dan niet in de maling genomen of slik je het, je neemt het maar zoals het is en maakt de installatie zelf af (Dacht het niet :frons:) daarmee nemen we hier ook geen genoegen mee,
    ik sluit me aan met Jam
     
  5. Wat gebeurt hier nu in vredesnaam?
    Er zijn een fiks aantal mensen met behoorlijk ernstige problemen. Een aantal zijn behoorlijk en terecht pissig en posten op het forum. Dat doen ze echter op een manier die een aantal discussies behoorlijk verstoren.

    De moderators hebben tot taak om discussies in goede banen te houden. Echter de betreffende personen zijn dermate boos dat ze zich ook daar tegen keren. In plaats van Ziggo is nu iedereen de pisang en kan niemand meer iets zeggen zonder dat het uitgelegd wordt als miskenning van hun problemen.

    Achter de schermen werken een boel mensen zich uit het naadje en wordt er gelukkig ook een hoop opgelost. Helaas zitten we ook met het euvel dat er heel veel door Ziggo wordt gewijzigd en dat veroorzaakt veel meer overlast dan ons lief is. Daar komt nog bij dat Ziggo nu ook niet bepaald overloopt van mededeelzaamheid. Dus al met al zit menigeen in de onzekerheid van "wanneer kom ik nu eens aan bod?". Knap frustrerend idd.

    Maar waarom deze frustratie nu botvieren op een aantal mensen die niets anders doen dan om te proberen wegen te vinden om desondanks zaken opgelost te krijgen.

    Op dit forum is ruimte genoeg om gal te spugen. De forumleiding toont royaal begrip voor al deze frustraties, maar verwacht daarbij wel dat er ook rekening gehouden wordt met medegebruikers. We vinden het echter ongepast als lieden menen de forumregels aan hun laars te kunnen lappen omdat uitgerekend zij zo vreselijk kwaad zijn.

    Als je dus tegen Ziggo bent en je ook al niet kunt vinden in dit forum dan vraag ik me toch serieus af waarom men desondanks toch weer steeds op bezoek komt. Of zou het dan toch in de stille hoop zijn dat ...?
     
  6. 1. Ik lees nergens dat Excaliber bezwaar maakt tegen het melden van een IP-wisseling. Wel zie ik dat ie bezwaar maakt tegen offtopic posten.

    2. Op diverse plaatsen op het forum kunt u lezen dat er in het netwerk knelpunten zitten en er veel wordt gewijzigd. Dat Excaliber in deze zit af te katten lees ik nergens.

    3. Net als Excaliber bestaat ook de MGV/ZGV gewoon uit klanten van Ziggo. Die kan je toch niet aanspreken op het geven van info die van Ziggo moet komen? Laat staan dat u deze kan adresseren als jullie als zijnde Ziggo medewerkers.
     
  7. ...dat er misschien wat aan gedaan wordt ja, aangezien er hier toch meegelezen wordt, ook al is dat misschien tegen beter weten in. Maar er zijn toch zovéél mensen die hier alleen maar met klachten komen? Maar goed, ik begrijp nu wel de frustratie van mensen die afgescheept worden met alleen maar 'prijzende en lovende' woordjes (wat ik ook onder andere deed, maar dat is passé) terwijl er geen donder aan gedaan wordt. Er zijn na de laatste 'onderhoudswerkzaamheden' zoveel klachten bij gekomen... maar ja, ook dat is te relativeren... ;)

    Nog even terug te komen op jouw opmerking van het niet kunnen vinden in de gedachte van dit forum... Ten eerste is er sowieso al niet meer zo'n band met Ziggo zoals die tussen de MGV en Multikabel was. Ten tweede begin ik toch langzamerhand te denken dat dit forum net als ziggo-gebruikers.eu steeds minder te vertellen heeft uit monde van Ziggo (de nieuwsaanvoer en meldingen bij storingen zijn al zo gering) en ten derde wordt er werkelijk geen f*ck gedaan met de feedback die hier toch gegeven wordt richting Ziggo. Een hele grote fout, makkelijker kan je niet aan je feedback komen.

    Maar ja, zolang we maar blijven hopen dat dit forum enige inspraak heeft (het gebrek daaraan wordt zelfs aangegeven door 1 van de site-admins ;)) komt het misschien ooit nog goed... eerst die 'aanloopproblemen' maar eens uit de wereld... :applause:
     
  8. [even heel flauw maar het is niet anders] dat hoor ik nou elke keer dat ik de helpdesk bel ook....
    maakt niet uit welke HD medewerker ik spreek,bij allemaal komt het daar uiteindelijk op uit.

    zeg nu eens eerlijk,met alle veranderingen die er binnen korte tijd nog gaan plaatsvinden binnen ZIGGO en hun diensten,heb jij er nou echt vertrouwen in dat dat snel goed komt?!
    lijkt wel of ze alles snel implementeren/vervangen en dan es een keer gaan kijken om de boel draaiende te krijgen.

    het is namelijk niet alleen internet,maar ook de administratie is nog een puinhoop op veel plaatsen.
    dan straks docsis3 dan in april al nieuwe snelheden,en dan straks ook nog die pay tv/interactive tv [dat word volgens mij ook nog wat,mark my words!]

    volgens mij gaan ze zo snel dat ze zichzelf voorbij lopen en gaat er daardoor veel te veel fout.
    de problemen worden op dit moment alleen maar groter ipv minder,iets wat je nu via dit forum ook kunt merken.

    ik hoor al een half jaar,na vele telefoontjes en 5 monteurs verder niets anders dan "heeft u uw modem al gereset,heeft u een router,geduld,we zijn er hard mee bezig...."

    en als je even een aantal forums googled dan zul je zien dat de klachten zich overal weer opstapelen.
    het lijkt zelfs wel of ZIGGO zijn eigen medewerkers niet eens ziet staan,en dan doel ik op de ZIGGO medewerkers die hier in hun vrije tijd mensen proberen te helpen.

    ik heb niets tegen dit forum of hun medewerkers,maar je zou dit misschien kunnen typeren als een kentering in de gemoedstoestand van de ervaring van gebruikers.

    ik geloof niet dat iemand het hier persoonlijk op jullie voorzien heeft.
     
  9. My thoughts exactly!
     
  10. Degenen waar ik op doelde zijn de mensen achter dit forum, de Ziggo medewerkers die hier actief zijn en de mensen op de "werkvloer".

    Die kentering in de gemoedstoestand ervaren wij als MGV/ZGV net zo goed. Wij zouden ook zo graag onze energie steken in "leuke zaken" maar dragen de ellende met zakken vol bij Ziggo naar binnen. Soms lijkt het opgelost en een tijdje later zie je toch mensen weer terug.

    Ook naar ons toe lijkt Ziggo de interne problemen te maskeren. Net zoals ieder lid van het management dat door de media aan de tand wordt gevoeld geeft men een beetje toe "dat het niet allemaal even vlekkeloos gaat, maar dat er verbeteringen plaatsvinden, maar dat het toch eigenlijk wel meevalt". Alleen dat zien we nu al een jaar lang en nog steeds gaan er dingen mis. Je zal er toch maar moeten werken en zien dat de wagen maar onderdelen blijft verliezen en dingen stuk gaan en naar buiten toe de schijn moet blijven ophouden.

    En natuurlijk, gaan er dingen mis en zal dat blijven gebeuren. En op het enorme aantal abonnees mag dat desnoods ook om relatief kleine aantallen gaan. Hier zit 'm dan ook iedere keer weer de wrijving met het hogere kader. Zij kijken naar de grote getallen en wij als klanten kijken naar de dingen die misgaan, want daar lopen we stuk voor stuk tegen aan.

    Wij geloven ook iedere manager die we spreken als die zegt dat ze "tevreden klanten hoog in het vaandel hebben staan". Men probeert ook echt de zaken beter te structueren. Dat zal ook echt zijn tijd nodig hebben.

    Maar, ondertussen lopen we als klanten toch tegen het onvermogen aan om problemen snel en adquaat te verhelpen. Onvermogen? Ja, het zijn er gewoon te veel en kennelijk ook te ingewikkeld om dat in een normaal tijdsbestek voor elkaar te krijgen.

    Over het waarom/waardoor kan ik alleen speculeren en afgaan op de fragmentjes waar we tegen aanlopen. Te weinig geld? Daar geloof ik eigenlijk niet in als je ziet wat we met zijn allen maandelijks naar binnen brengen. Te weinig mensen? Waarschijnlijk niet als je dat afzet tegen de problemen die de 3 bedrijven voorheen ieder voor zich hadden te verwerken. Nu denk ik echter van wel. Maak zelf de optelsom wat en hoe vaak er voorheen werd geklaagd op de diverse fora en vergelijk het met de huidige meldingen. Ik schat zo in dat men op basis van de oude cijfers en misschien wel met een marge een nieuwe organisatie heeft neergezet.

    Uiteraard hadden de 3 bedrijven afzonderlijk een veel te grote staf om te passen in de nieuwe organisatie. Oftewel er moesten mensen uit. Daarnaast wil natuurlijk ook lang niet iedereen verkassen. Start de boel op en je loopt meteen tegen dingen aan die nog niet op orde zijn en de nodige kinderziektes. Uiteraard ga je dat oplossen en verrek "we komen mensen tekort om dat te behappen" en erger nog "wie weet daar het meest vanaf?". Sh.t Pietje! Jammer die werkt hier niet meer.

    Natuurlijk worden die hiaten weer opgevuld. Ik zie constant legio vacatures. Mensen moet je weer opleiden en dat kost ook weer tijd voordat ze volop renderen.

    Nu kunnen we wel constant gaan zitten drammen dat het organisatorisch nog niet lekker zit, maar daar kopen we niks voor. Evenmin hebben mensen met problemen daar een boodschap aan, zij willen een oplossing.

    Nu hebben sommigen daar niet eens een zicht op. Daar komt ons volgende euvel met Ziggo om de hoek kijken. Juist, communicatie!!

    Iedereen, ook als je problemen hebt, wilt op zijn minst weten waar men aan toe is. Krijg je geen info, dan steekt dat. Als je dan ook nog eens een paar van die grote jongens hoort verkondigen dat het "eigenlijk wel meevalt", dan voel je je geschoffeerd. Tja, en als je dan ook nog eens op het forum tegen de haren in wordt gestreken of zoals Brammetje te horen krijgt dat je wel even zonder kan, dan wordt je ziedend.

    Wij zien nu dat administratie nog steeds voor het leeuwendeel van de problemen zorgt. Mensen die met verkeerde profielen zitten, registraties die opeens weg zijn, telefoon die het niet meer doet, smartcards die zoek zijn. Maar ook herstelbewerkingen die toch weer niet blijken doorgevoerd. Blokkerende procedures, enz. enz.

    Daarnaast zie je de nodige netwerkproblemen. ook die jongens werken zich het apenzuur. aan de ene kant moet en wil het bedrijf doorgroeien aan de andere kant moet je ook knelpunten oplossen. Apparatuur die je daar voor nodig hebt heb je ook niet 1,2,3 in huis. Problemen heb je ook niet zomaar even boven tafel. je moet het een en ander uitproberen. ook dat kan weer mis gaan. 100% garantie kan je ook niet geven.

    De huidige situatie bij Ziggo hebben we uiteraard geen grip op. We vertrouwen er echt op dat dat op niet al te lange termijn best wel op zijn pootjes zal terecht komen. Ziggo moet ook maar roeien met de riemen die ze hebben. Maar wat ze wel kunnen, maar zwaar blijven tekort schieten, is de klanten adequaat informeren. Of het nu het management is in de media, storingsmeldingen of voorlichting door de helpdesk.

    Dat is iets wat men wel in de hand heeft en iets wat kan per direct. Ook daar kunnen we enig begrip opbrengen als het gaat om "gevoelige informatie". Alleen heb ik het idee dat vrijwel alles onder die noemer valt.
    Kennelijk heeft men de neiging om niets negatiefs te willen laten horen. Mogelijk schrik je nieuwe klanten af, kan de concurrentie er zijn voordeel mee doen of jaag je de aandeelaanhouders de gordijnen in.

    Iemand zal bij Ziggo toch eens eindelijk een ei moeten leggen over op welke plaats dan de klant hierin moet gaan innemen. Ziggo luistert nu al bijna een jaar en wij blijven maar roepen. Doe open die deur!!!!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina