1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Cisco 8455DVB oud @home gebied brabant

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door RoelVB, 7 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ach, doe geen moeite, ik heb woensdag meteen gebeld met het nummer, en bij cisco hebben ze geen idee waar het over gaat. En als je dat meld, word je genegeert. Ik wacht nog steeds op reactie, en op een goeie oplossing die er voor zorgt dat ik niet eerst iets moet opsturen, en ooit mischien wel weer eens iets terug krijg.

    Hoe moeilijk kan het zijn om een server op te tuigen, met de benodigde patches, en aan ons te vragen of we even naar netwerk-id 7890 willen gaan om daar gepatched te worden......... Maar het zal wel aan mij liggen, hoewel dat het negeren van ziggo uit niet verklaart ?
     
  2. schijnbaar is dus dat wel moeilijk
    anders had de update wel in @home gebied gewerkt


     
  3. Staat de update uberhaupt wel op het net.......?

    Is er al duidelijkhied of die update uberhaupt wel op het net staat in het @home bebied...? In het noorden volgens mij zeker nog niet...

    Tenminste ik had de vraag gesteld en toen was het antwoord: we zijn tegen een probleem aangelopen meer info volgt later.... en daar wachten we nog steeds op...

    Ik ben benieuwd.... ik heb het apparaat al bijna een half jaar ( was 1 van de eerste die het apparaat ontvangen had hier in het noorden...

    Word toch langzaam wel beetje nijdig dat ze de boel niet voor elkaar kunnen krijgen. Het kan even duren zeggen ze... dan is het de software die niet goed is... dan moet je het apparaat opsturen..... waar je hem heen moet sturen weten ze van niks.... het word uitgezocht door 1 van de ziggo-mensen hier.... geen duidelijkheid of de update wel in het noorden actief is....

    Ik hoop dat een van de ziggo-mensen hier dit berichtje leest en 1 duidelijk antwoord kan geven over hoe en wat......
    Mochten ze geen duidelijkhied kunnen geven ( ze geven ook maar door wat zij weten of te horen komen) laat ze ons een telefoonnummer geven waar we terecht kunnen met dit soort specifieke klachten/vragen. Een half jaar is toch wel erg lang nu......

    Patrick postcode gebied 7908
     
  4. nieuwe discussie opgestart over versie 1.0.2.5

    ben maar een nieuwe discussie opgestart over de software versie 1.0.2.5 want ik vindt dat ziggo met een oplossing moet komen want daar heb ik hem ook gekocht .En het probleem speelt dus niet alleen in het oud@home gebied .:no:
     
  5. Ik quote mezelf maar eens.

    Ik ga niet nog eens bellen met belgie. Laat ziggo maar met een acceptabele oplossing komen. Ik heb NIKS met cisco te maken, ik heb het ding bij ziggo gekocht, dus is ziggo mijn winkel, en doet ziggo de garantie afhandeling. Regel maar een vervangende, en doe daar maar een retour stikker bij. Het is van de zotte dat ik daar voor met de fabrikant moet bellen met een interlokaal nummer.

    Jammer dat ziggo zich steeds meer als een monopolist begint te gedragen.
    Waar is de multikabel service en kwaliteit gebleven ?
     
  6. wat voor tros programma opgelicht

    ook gebeld met belgie en via een mevrouw die van niets weet wordt je door verbonden met de technische afdeling . Niet dus ,je komt steeds op een automatisch bandje terecht waar je wat op in kan spreken .
    Lekker geregeld van ziggo .Ze willen graag weer op nummer 1 staan in de klachten lijst van radar of kassa .
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2009
  7. Er komt een nieuwe instructie voor het omruilen van de Cisco met oude firmware. Zodra ik meer weet, dan zal ik het posten.
     
  8. Het opgegeven telefoonnummer van Cisco België is niet correct.
    Dit is het nummer van het onthaal bij Cisco.
    Deze personen zijn niet op de hoogte van deze situatie

    Contacteer eerst zoiezo de helpdesk van Ziggo.
    Zij kunnen u dan doorverwijzen naar Cisco België wanneer blijkt dat er hardware problemen zijn voor een omruiling.

    Hopelijk schept dit iets meer duidelijkheid.

    Een Cisco medewerker
     
  9. Ik heb ook net met het Cisco nummer gebeld en kreeg het bekende verhaal. Daarna met Ziggo gebeld en die vertelden me doodleuk dat er een speciale afdeling voor is maar dat die momenteel onbereikbaar is...
    Ik hoop dat Kitaro snel met een fatsoenlijke procedure komt!
     
  10. Jammer dat het nu pas is, terwijl ik 8 April al had aangegeven dat deze niet werkte. Toch weer een week extra.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina