1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

werkzaamheden 4/5 mrt weg snelheid

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door rvroijen, 5 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na de werkzaamheden in de nacht van 4 op 5 maart hebben wij geen telefoon meer.

    En alles werkte zo lekker.

    Volgens Ziggo is het om het netwerk te verbeteren.

    In de nacht van woensdag 4 maart op donderdag 5 maart 2009 zijn wij druk bezig om ons netwerk te verbeteren. Dit heeft tot gevolg dat de verbinding met het internet enkele minuten wordt onderbroken. Telefoneert u ook via de kabel, dan wordt ook deze verbinding kortstondig verbroken. Om de overlast zoveel mogelijk te beperken, voeren wij deze verbeteringen uitsluitend tussen middernacht en zes uur ’s ochtends uit.

    Helaas dus niet voor de telefonie.

    Is er iemand anders die in postcodegebied 2071 VA hier last van heeft?

    Ik heb de boel al gereset zoals bij Ziggo is aangegeven maar dat helpt niet.

    Ik hoor het graag.

    Ruud
     
  2. Hier postcode 1628 telefoon werk nu voor de helft interverbinding is zwaar K*T ook na het bovengenoemde "verbeteringsonderhoud":confused:
     
  3. GEEN TELEFOON in HEERHUGOWAARD

    Ook ik heb geen telefoon vanaf 6 maart postcode 1701 meer na een nieuw modem installeren op hun verzoek. Wel internet maar geen telefoon zeggen modem resetten maar helpt niet e mails gestuurd maar geen antwoord. wie heeft hier nog meer last van.:confused::confused::confused::confused::confused:
     
  4. Hier 1705EN hetzelfde, eerst problemen met het bellen voor de tegepartij. Ik hoorde wel alles goed, maar de andere hoorde een zwaar vervormde stem. Helpdesk gebeld en conclusie helpdesk modem stuk. Woensdag 4/3 modem vervangen met als verhaal erbij dat het een paar uur zou duren voordat er weer telefoon was. Nog steeds geen telefoon en ook geen reactie of contact van de helpdesk/errorteam. Ook op herhaalde mails wordt niet gereageerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina