1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Activatie drama

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door UltraSub, 5 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In mijn hoop dat een ziggo medewerker dit leest, en me wil helpen;

    - Ruim anderhalf jaar geleden een smartcard geactiveerd, en totaal pakket afgesloten. Alles in orde
    - Twee maanden geleden een extra decoder met extra smartcard aangeschaft en geactiveerd
    - Na 6 weken beeld op zwart. Toen begon het drama :P

    - 1e x bellen, smartcard laten activeren. Zonder extra pakketten, want ik ga geen twee keer betalen. Zou geregeld worden. 3 dagen later nog niks.
    - 2e x bellen, weer niks
    - 3e x bellen, smartcard werkt.

    Ik schaf een HD decoder aan...
    - 1e x bellen, graag een HDTV pakket op de eerste smartcard. Nummer doorgegeven, na 2 dagen nog niks.
    - 2e x bellen, ja, uw HD decoder staat in backorder. Maar ik wil helemaal geen decoder mevrouw, ik wil alleen het pakket. Gaan we regelen. Na 2 dagen nog niks.
    - 3e x bellen, oh meneer, het is echt een rommeltje in uw account, maar ik ga het allemaal voor u oplossen. Blijkt dat de 2de smartcard nog steeds niet op mijn naam staat. Gaat ze ook regelen. Daarna zou ze het HDTV pakket op de eerste kaart zetten, en ik kreeg de toezegging dat het op alle andere cards ook automatisch geregeld zou zijn. (ik denk yahooo!). Helaas 2 dagen later nog niks.
    - Net voor de 4e x gebeld. Krijg ik iemand aan de lijn die er niks van snapt. Hoe moeilijk kan het zijn. Zij gaat nu waarschijnlijk alles om zeep helpen, want mijn god, wat ze allemaal heeft verteld, er klopt niks van, en ze was maar kaarten aan het activeren en deactiveren.

    Please Ziggo, how hard can it be... Ik krijg hier dus ├ęcht de schijt van he...
     
  2. Ik heb inderdaad ook het idee dat sommige medewerkers van de klantenservice meer schade toebrengen dan problemen verhelpen. Ze doen hun best, maar het is soms beter om gewoon toe te geven dat je het niet weet i.p.v. zelf maar wat te gaan lopen verklooien.
     
  3. Zou het helpen om een 5de keer te bellen, en te eisen dat ik 2de lijn (of hoe noemen ze dat daar) te spreken krijg? Zij kunnen volgens mij rechtstreeks dingen aanpassen in het systeem, en das wel zo handig.
     
  4. It gets better :roll:
    Net weer gebeld, hele aardige mevrouw aan de lijn.
    Mijn 2de smartcard zweeft. Is nooit op mijn naam gezet. Voor de rest klopten zo ongeveer alle aanvragen die voor mij zijn uitgezet niet. Ik heb met haar alles nog eens op een rijtje gezet, en nou komt het, ze ging de datum van de opdracht aanpassen. Die stond nog op februari, en dan wordt hij in maart nooit meer opgepakt? :shock:
    En daar bleef alles dus op hangen. Ze duimt nu met me mee dat mijn opdracht nu wel netjes verwerkt wordt. Vind iemand het gek als ik daar een hard hoofd in heb? Hoe aardig de mevrouw ook was, ik denk niet dat dit het gaat oplossen. :cry:
    2de lijns? Nee, daar kon ze me niet naar doorzetten, niet voordat de "oude opdrachten" (hoezo oud) verwerkt waren.

    /me duimt zich suf.
     
  5. Bij mij waren er ook meerdere smartcards zoek,maar na diverse telefoontjes werkt alles nu en staan ze zowaar in mijn online gegevens.
     
  6. Sjonge jonge.. Nog steeds niks. :(
    ***) zeg, na al die telefoontjes en toezeggingen zou je er toch vanuit mogen gaan dat het gaat lukken. Niemand van Ziggo op dit forum die er eens naar wil kijken? Please? ;)

    mod edit : Vloeken werkt daarbij niet echt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2009
  7. Ik zou er een PB'tje richting 'Unknown' (moet je zelf even opzoeken) of 'TVdigitaal' (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/private.php?do=newpm&u=20942) aan wagen als ik jou was...

    Gert.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2009
  8. Sorry hoor, ik had niet in de gaten dat ik aan het vloeken was...
    Vloeken is bij mij een tweede natuur :oops:

    Ga ik doen. Bedankt voor de tip.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina