1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet Z2 naar Z3 verhogen.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Morbide, 5 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb begin januari een aanvraag gedaan; internet Z2 verhogen naar Z3.
    Dit zou 2 maanden duren, wat ik al zeer vreemd vind.
    Het is immers alleen het knijpen van de internetverbinding.

    Eind februari zou het moeten werken. Nog steeds geen verhoging.
    Verschillende malen contact met de helpdesk. Telkens uitstel. :?

    Ik zit te denken om over te stappen naar xs4all.
    Maakt Ziggo toch niks uit, klanten zat.

    :censored:
     
  2. Nou ja inderdaad genoeg klanten maar dat zal toch uiteindelijk wel afnemen.
    Opzeggen is het enige juiste dat je kunt doen, kost even moeite maar dat zal ze leren! :giveup:
     
  3. Ik heb ook mijn internet van Z2 naar Z3 laten verhogen en ook hier het zelfde geval. Mijne zou op 22 Februari Actief zijn maar helaas.... "Het systeem is blijven hangen in het proces en ik ga een melden maken bij het juiste team" Als dus de HD. Maar we houden de goede hoop maar in!

    Staat bij jou in de Mijn Producten lijst ook Z3 of net als bij mij ook nog Z2?

    gr Jeroen
     
  4. Nou, succes dan met opzeggen. Als dat lukt.

    Ik denk zelf dat Ziggo heel graag luisterd. Misschien zou Ziggo zelfs graag willen luisteren. Misschien is Ziggo wel een beetje doof, en moet je wat harder praten.

    Zo. hier laat ik het bij. Anders heb ik straks weer een strafpunt aan mijn broek hangen.
     
  5. Nouja ik betwijfel het, het meerendeel van de klanten is denk ik niet zo intensief bezig met internet en hoge snelheden.
    Huis-, tuin-, en keukengebruik viert denk ik hoogtij.

    Opzeggen kost mij meer moeite dan het Ziggo schaadt.
    Maargoed dit is voor mij ook zo ongeveer de druppel (na storingen etc.), de rompslomp houdt mij nog even tegen. :sad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2009
  6. Ja die uitspraken ken ik Jeroen, dan hebben we nog een error in het systeem bij uw bestelling etc.
    Ik zie hier maar een hele grote error.

    Maar bij mijn producten staat inderdaad ook nog Z2. :mad:

    Fouten zijn menselijk, maar los het op een normale manier op binnen een redelijke termijn.
     
  7. Daar wacht ik nog heel even mee, maar dat zal wel vlot te regelen zijn toch dat opzeggen. "Kuch!"

    Ik praat hard en duidelijk genoeg, dagelijks bel ik de HD.
    :neutral:
     
  8. Ik heb nu al het idee dat het bij mij ook nog wel een maandje of wat gaat duren voor dat ik de Z3 Snelheid heb. Ga zo direkt maar weer es bellen met de HD voor de 3 x deze week. Hopelijk kan iemand hier van het forum (die werkzaam bij ziggo is) ons iets verder helpen.
     
  9. Deze en vorige week ookal 6 keer iemand gesproken van de HD, telkens andere loze beloftes.

    Dat laatste betwijfel ik, helaas. :-(
     
  10. Ontevreden klanten moeten hard weglopen. Daar hebben ze groot gelijk in.
    Ziggo vindt het niet zo erg. Ze krijgen er meer klanten bij dan er weglopen. Je wilt een hogere snelheid, maar kan xs4all dat wel leveren? De maximum snelheid is volgens mij lager als wat Ziggo kan leveren. Als je meer wilt, moet je een Ftth aansluiting nemen. Ik raad je aan om gewoon iets meer geduld te hebben.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina