1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

werkzaamheden 4/5 mrt weg snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dynd, 5 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Maurice de Hond of Ziggo zelf :rolleyes:
     
  2. Maar als je nou niks veranderd hebt aan je configuratie (8 op de tien weten niet eens hoe het moet) en je snelheid is ineens aan het dalen, wat dan? Ligt dat dan nog steeds aan jezelf of moeten we dat toch ergens anders zoeken?
    Ik heb weinig te klagen over m'n snelheid maar wat wel opvalt, is dat wanneer ik een film binnenhaal (via Yabnews payserver met 20 Mb/Sec abbo bij hun) en de snelheid daalt ineens naar -pak hem beet- 900 KB/Sec om na een tijdje weer op te klimmen naar 2.3 MB/Sec of om een tijdje op 0.0 te staan en dan weer verder te gaan met 2.3 MB/Sec dan klopt er duidelijk iets niet. Ondertussen is er hier ter plaatse niks veranderd. Zelf ben ik systeembeheerder en weet waar het over gaat, maar anderen die het niet weten en niks 'verkeerd' doen overkomt hetzelfde. Logisch dat men dan aan Ziggo gaat denken die altijd met werkzaamheden bezig is.
     
  3. Chapeau!
     
  4. Hier inmiddels alles weer normaal!

    [​IMG]

    Groetjes,
    Cees
     
  5. Tenzij je systeembeheerder bent en weet waar je over praat en weet hoe je de verbinding kunt halen en er achter komt dat het niet bij de consument ligt maar bij ziggo en dat de monteur je het ook zegt dat je gelijk hebt en ja meestal komt het de consument maar als je alles 100% weet dan kom je de snel achter dat er fouten worden gemaakt ook bij ziggo zo als in mijn geval maar gelukkig heb ik een hoop verstand er van en ben samen met de monteur er achter gekomen dat het hier niet ligt dus ben niet helemaal eens met u feiten
     
  6. [​IMG] ,mijn ervaring is dat bij plotselingen dalingen het 8 nee 9 van de 10 keer bij de ISP ligt. Voor ik ga bellen sluit ik ook eerst anders oorzaken uit, dus dat hebben de HelphouzeaanhetLIjntjeMederwerkerks heel snel door, omdat ik altijd begin met modem is gereset, kabels zijn gecontroleerd, heb pc direct aangesloten en ja heb ook met andere pc getest. En gisteren werkte het nog zoals het hoorde te werken.

    ps hier nog steeds in orde na de spoedprocedure dus kan niet anders zeggen dan top opgelost door Ziggo, het kan dus wel:applause:
     
  7. Ik denk dat jij er toch even anders tegen aankijkt als ik, jij hebt misschien 1 dag slecht internet, maar ik zit zo al vanaf december :sleep:zoals je heb kunnen lezen in andere berichten van mij. En maar aldoor volhouden dat het hier ligt. Ze wilden niet eens een monteur sturen in het begin, want die moest ik dan zelf betalen omdat het toch hier lag.Op een gegeven moment heb ik gezegt, dat ik op zou zeggen als er geen monteur komt, dat was op een vrijdag, en opeens zaterdag was mijn verbinding weer goed.:confused: Wel voor drie weken maar het was weer goed. En nou heb ik ook opeens weer goed internet en niets veranderd. Dus ik voel me een beetje in de zeik genomen, en daarom adsl aangevraagt.
     
  8. Hoi

    Inderdaad kan ik me heel goed voorstellen dat jij je een beetje in de zeik genomen voelt, had je al eerder hier in het forum er een topic over geopend, weet het scheelt al een stuk als je weet dat er meer zijn die hetzelfde probleem hebben daar kan je dan ook naar verwijzen bij de helpmenietdesk, want ze hebben jouw dus duidelijk aan het lijntje gehouden. Zeker bij ontkenning van problemen bij ziggo en het maar even bij jou neerleggen.Maar aan de andere kant moet het voor jouw toch een opluchting zijn om nu te weten dat het ECHT niet bij jouw lag(niet dat je er veel aan hebt)maar op een gegeven moment geloof me ik weet hoe het voelt ga je toch aan jezelf twijfelen.:oyeah:
     
  9. Het zijn altijd wel de zelfde die " recht proberen te praten wat krom is "

    9 van 10 problemen ligt bij de gebruiker, amen











    Hetnet is pet ?, nee ZIGGO is pas pret
     
  10. Ik heb in het verleden zelf voor een grote ISP gebelt. Jij wilt ze echt niet de kost geven die claimen systeembeheerder te zijn, claimen verstand van zaken te hebben en ondertussen geen flauw benul hebben waarover ze het hebben, maar wel met wat leuk klinkende kreten gooien.

    Dat iemand claimt systeembeheerder te zijn in een telefoongesprek zegt lullig gezegd zo ongeveer 0,0.

    Kan er nog steeds bakken leuke anekdotes over oplepelen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina