1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

werkzaamheden 4/5 mrt weg snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dynd, 5 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [​IMG]

    Hier ook goed nieuws, straks even testen hoe het zich houdt als ik beide gelijk doe, maar alleen downen is nu strak 2.3 mbit wat ik had.

    dus duim duim dat hier opgelost is:pompom:

    helaas

    [​IMG]de blijschap was maar van korte duur alles vliegt razendsnel weer naar beneden en internet pagina s gaan tergend traag, ga zo dadelijk de hele boel maar weer eens resseten.:?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2009
  2. dit haal ik hier in Enschede

    [​IMG]
     
  3.  
  4.  
  5.  
  6. Er is vannacht een spoed change geweest m.b.t. de overgang naar het nieuwe provisioningsysteem. In principe zouden nu alle internet en telefonie issues opgelost moeten zijn. (Dit is uiteraard alleen van toepassing op de mensen die reeds zijn overgezet. Grofweg regio Heerhugowaard, Hoorn en Hoofddorp dus.)

    Indien je toch nog problemen ervaart met de internet of telefoonverbinding, is het raadzaam om contact op te nemen met de helpdesk.
     
  7.  
  8.  
  9. Feit is echter wel dat 8 op de 10 (als het niet 9 op de 10) (snelheids)problemen veroorzaakt worden door iets bij de mensen thuis. :wink:
     

  10. Ja maar dat was nu niet aan de orde toch? Ik had een prima connectie en met mij nog een stel voor de werkzaamheden begonnen plus nog een stel die al veel langer problemen hebben en alle oorzaken thuis liggend al zijn uitgesloten,dan moet de helpdesk niet met die standaard verhalen aankomen, reactie is beter sinds wanneer heeft uw het ze kijken in het susteem en zien dat er werkzaamheden zijn geweest.blink....blink werkte uw verbinding 1 dag terug nog prima.als antwoord is ja. Dan zou de helpdesker even uit kunnen leggen wat er gebeurd is, en wat de prognose is. Maar niet mensen het bos in sturen nieuwe kabels laten trekken etc. de modem reset vind ik weer wel logisch.

    Gaat na vanmiddag btw wonderbaarlijk goed de telefoon heb ik nog niet getest:pompom:Dus het kan wel vlot en dat geeft dan weer hernieuwd vertrouwen. En nu hoop ik voor de anderen waarbij de troubles nog niet zijn opgelost zeker als het zo duidelijk groepsstoringen zijn dat ook die snel tot het verleden behoren. Tip voor Ziggo los eerst het ene gebied op en als dat allemaal perfekt werkt ga dan door naar de volgende en trek niet alle straten gelijktijdig open:mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina