1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

werkzaamheden 4/5 mrt weg snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dynd, 5 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Voor postcodegebied 1628 JV zijn de volgende meldingen bekend:



    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG]Er zijn geen actuele storingen bekend voor deze postcode.

    *HoezO geen actuele meldingen ik weet er al 2 te noemen*


    Mededeling

    [​IMG][​IMG][​IMG]Er zijn geen mededelingen voor deze postcode.

    Onderhoud

    [​IMG][​IMG][​IMG]Lopende Werkzaamheden van maandag 2 maart 07.00 uur tot vrijdag 13 maart 16.00 uur
    In uw wijk vinden grootschalige werkzaamheden plaats. Verouderde apparatuur zal worden vervangen. Hierdoor kan uw televisie signaal en internet en telefoon verbinding onderbroken worden. Onze excuses voor de overlast

    Of zou het hier onder vallen maar deze mededeling is weer strijdig met de mail die we hebben ontvangen:giveup:
     
  2. Mijn modem maar weer eens gereset om 18:00 omdat ik wou weten hoe het er nu voor stond. En jawel, snelheid is weer terug.
     
  3. Daar heb je absoluut gelijk in, van 20 naar 1 is gewoon niet normaal. Ik snap dan ook niet dat niemand van Ziggo (die dit forum zeker lezen) er op in springt, desnoods alleen maar met een verklaring. Er wordt momenteel veel te veel betaald voor een dienst die bij lange na niet aan de verwachtingen c.q. beloftes voldoet. Zelf heb ik niet zoveel te klagen maar als mijn verbinding gehalveerd zou zijn, zou ik er op z'n zachtst gezegd niet blij mee zijn. Ik hoop dan ook dat een bedrijf als Ziggo zijn of haar verantwoordelijkheid zal nemen en er zeker op gaan reageren. De helpdesk heb ik geen hoge pet van op, dat is gewoon een callcentre waar geen deskundigheid aanwezig is, alleen maar oplezen van wat er staat. Komt jouw probleem niet op de lijsten voor, heb je er één bij want dan kunnen ze je niet helpen. Persoonlijkheid zoals die er was in de tijd van Multiweb is er allang niet meer, het is allemaal te groot geworden en er gaat teveel geld in om. Jammer maar helaas, dat zie je overal. Ik hoop toch nog op een goede uitleg..... Ik denk dat er straks nog veel meer ellende bij gaat komen wanneer de markt vrijgegeven wordt voor concurrentie op de kabel. Dan zijn volgens mij de rapen pas echt gaar.
     
  4. Hebben de andere mensen die speedproblemen hebben ook al geprobeerd om na vanmiddag even hun modem uit/aan te zetten ? (en wat is het resultaat dan?)
     
  5. [​IMG]
    mij hoor je niet meer, ik ben tevree, heb gedaan zoals het moet en t werkt.
     
  6. [​IMG]

    Dit is vóór het resetten van het MoDem. Ik weet ook niet of het zin heeft.
     
  7. En dan moet je klagen?
     
  8. ik zit hier al 3a4 weken met het probleem dat ik na een update mijn snelheid niet heb
    het zou liggen aan de server die zijn geplaatst in assen tijdens de update
    ziggo is er nog steeds mee bezig
    ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren
     
  9. Nou nee, als je wat meer naar boven leest, zie je dat ik juist schrijf dat ik niet mag klagen. Maar meer het over de anderen heb, die een veel slechtere verbinding hebben.
     
  10. Zijn we er weer????

    Vanmorgen moest ik vroeg weg, nog even newsbinpro aangezet, en ja hoor 18.7 mbit, gelijk even naar speedtest gegaan en zie het resultaat:

    [​IMG]
    Houd jullie op de hoogte misschien weer van korte duur.

    Gr Kees 1628 Hoorn NH.​
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina