1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

werkzaamheden 4/5 mrt weg snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dynd, 5 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. U schiet lekker door, alsof het voor opgezet is. Dan hadden ze helemaal niets gezegd.

    Mijns inziens had dit effect zelfs vooraf kunnen worden bedacht.
     
  2. Nee heb hier een webstar staan zo uit mijn hoofd, dus volgens mij kan ik daar niks aan doen maar ik zat op een prima kanaal, had de laatste tijd weinig te mopperen, nu dat zullen ze gemist hebben bij ZIGGO en indedaad communcatie is al voor 50% de oplossing van ene probleem:mrgreen:
     
  3. Een mailtje met meer info over uitlopen van de werkzaamheden of gewoon om te melden dat het klaar was zou ook wel fijn zijn.

    Dan tast je niet in het duister als er problemen zijn.
     
  4. Hier, ook in Hoorn, geheel geen probleem. Dus heel Hoorn is wat overdreven.
     
  5. Na werkzaamheden in HHW vorige week donderdag op vrijdag al een hele week snelheid gehalveerd....(is in heel Heerhugowaard !!!)
     
  6. geen snelheid meer!!!!

    ook ik heb na de werkzaamheden geen snelheid meer..... schandalig dat ziggo niet communiceerd met zijn nog..... (trouwe)klanten ik zit in 1991 postcode gebied, zijn er nog andere in dit gebied of ben ik de enige!!!???
     
  7. Ik heb niks hoeven te resetten, (postcode 1689) het werkte gewoon nog, maar ben wel een stukje snelheid kwijtgeraakt. Eerst down met 2.3 Mb/Sec nu slechts 1.9 maximaal !! Het is erg onstabiel en dat was ik zeker niet gewent in de tijd dat alles nog Multikabel heette. Wellicht heeft dat er niks mee te maken maar het valt wel op.
    Maar als ik jullie ervaringen lees, mag ik nog niet echt klagen. Ik ga maar even niets resetten want dan ben ik bang dat ik straks niks meer overhoud aan snelheid. Blij ben ik er op z'n minst mee, maar ga geen helpdesk bellen, daar heb ik totaal geen zin in. Dan moet je toch je PC direct aan het MoDem hangen en dat soort ongein meer. Heeft helemaal geen zin, want het ligt zeker niet aan m'n configuratie...dat staat vast.
     
  8. Nou we zijn een nachtje verder, en niks hier verbeterd nog steeds traaaaaag:evil:
     
  9. Hoi nou ben ik ik blij voor je maar ik heb de indruk dat het vooral de klanten met Alles in 1 extra treft
     
  10. Hier ook nog steeds bagger.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina