1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

werkzaamheden 4/5 mrt weg snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dynd, 5 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Grappig die had ik nog niet door gehad heb ook ineens ander IP verder alles nog steeds K*T met Peren:evil:

    Eeen beller is sneller zeggen ze heb dus al gebelt en mag maandag thuis blijven voor de monteur die even modem aan/uit komt zetten en weer gaat vermoed ik:no: niet dat het dus gaat helpen want het zit hem in die verbetering afgelopen nacht die gedaan is.

    "Door het volgen van bovenstaande instructies krijgt u snel weer dezelfde snelle internetverbinding als u van ons gewend bent. "Tja wat ik me daar dan bij moet voorstellen:no:
     
  2. Wat ik er van begrijp is dat er een nieuw provisioning systeem wordt toegepast, daarom hebben we ook een nieuw ip gekregen. Vermoedelijk zitten we na de werkzaamheden in een wijk niet netjes verdeeld over alle kanalen en moet die door de loadbalancing wat elke nacht gebeurt vanzelf weer goedkomen. We moeten dus even komende nacht afwachten of het daarna beter wordt.
     
  3. Op dit moment werkt de Storing & Onderhoud pagina niet ha, ha logisch ZIGGO is een en al storing dus tja

    en inderdaad als het werkt dan werkt het , het zal wel weer voor het goeie doel zijn maar ik zit me hier rot te irriteren.
     
  4. Echt niet dat ik daar op ga zitten w88, weet zelf wel wat ik zou moeten doen, het ligt niet aan ons,!!! Het ligt aan hun!!!
     
  5. Hoi Ben dat geeft een burger moed want heb net even nou ja even iets wat normaal in 10 min binnen is ruim 2 uur, iets gedownload en er hangen hier 4 pc's en een xbox aan mij verbinding kids hebben vakantie, nou dan weet je het wel.

    Maar waarom komt er dan niet even wat info van ZIGGO zelf, dan weten we wat:pompom:Btw is het dan slim om alles vol te zetten zodat de lijn lekker aan het trekken is anders krijg ik nog te kort moet nog 16 dvd s binnen halen van Toon:)
     
  6. geen verbinding? je internet nu op een ander adres?
     
  7. Inderdaad, maar ja ik belde vanmorgen al lees mijn krantje ook on-line he:mrgreen: En ik kan hem altijd nog cancelen, nu heb ik in geval van nood in ieder geval een monteur gereserveerd:schater: heb nog wel een stekkertje wat ie vast mag zetten op een loze kabel ergens:schater:Maar wellicht krijgt heel Hoorn eo een monteur aan huis:frons:
     
  8. Wel verbinding dat is het postitieve anders konden we hier onze hartjes niet luchten maar een snelheid die bedroevend is en inderdaad nieuw IP ach dat heeft zo zijn voordelen:schater:
    Maar we moeten de nacht zonder speed zien door te komen en hopen op betere tijden de boel schijnt opnieuw verdeelt te gaan worden. Las ik net
     
  9. Of Ziggo ooit spontaan uit zichzelf gaat communiceren, daar blijven we maar op hameren en hopen.
    Btw. Als je een Motorola modem hebt dan kan je die kanaaltoewijzing nog beïnvloeden. Is ergens op het forum gemeld.
     
  10. Maar wat ik van de zotte vindt is,
    we kunnen wel allemaal een mail krijgen dat er werkzaamheden gaan geschieden, maar we krijgen geen mail over hoe het kan dat de verbinding zo traag is en (hoop dat het iid zo is) dat het de komende nacht automaties opgelost gaat worden.
    Het lijkt me er haast op dat men het zo laat omdat men dan in elk geval zeker is van een boel helpdesk telefoontjes à paar eurocent cashen.
    of euro`s als je toch mobiel belt.
    En menig mens een snipperochtend door de neus boort voor een monteur.

    Ik heb in elk geval al gemaild en deze vraag ook daar neergelegd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina