1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

werkzaamheden 4/5 mrt weg snelheid

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dynd, 5 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou die telefoon zal me een worst wezen ;-) kan ook mobiel bellen maar mijn internetttttttttttttttt, wow, xbox, newlezers traaaaaaaaag alsof ik terug gezet ben naar een budget basis abbo, nou die kost geen 64 per maand hier ga ik echt geen maanden over lopen modderen , ben er snel klaar mee als ik niet fast-soenlijk kan werken .
    Overal hoor je dezelfde problemen en toch maar door gaan overal gelijk aan
    de gang terwijl elders de problemen nog niet eens zijn opgelost worden er weer nieuwe problemen gecreeerd bij groepen die eerst geen probleem hadden.:x
     
  2. Hier in Tegelen was vorige week onderhoud van donderdag op vrijdag. De hele vrijdag baggere snelheid gehouden maar op zaterdag zat het al weer aardig op peil. Zondag was alles als vanouds. Misschien dat Ziggo aan load-balancing doet en dat alles opnieuw even moet worden 'verdeeld'?
     
  3. Ik had Ziggo gemaild over de storing die wij allemaal hebben, had er ook bijgezet dat het na de werkzaamheden van afgelopen nacht is gekomen en dat het dus niet aan mijn apparatuur ligt. Krijg ik een mailtje met waarin staat dat ik mijn modem 5 min. van het stroom af moet halen, dat heb ik uiteraard gedaan, maar ik haal nog steeds niet meer dan 6 mbit. Echt triest dit.

    Ik heb nu nog een mailtje gestuurd en ik zie wel wat daar van komt, hopelijk lossen ze dit snel op. Als het zo door gaat, verwacht ik niet die 50 mbit het eerste halfjaar van 2009 te krijgen, aangezien ze de 20 niet eens kunnen halen.
     
  4. :rolleyes:Nou bij mij sturen ze monteur maandag langsssss:rolleyes: nu 547 kb down om 49 kb up topverbinding
    "In principe merkt u niets" in het ergste geval hoef je alleen te resstten denk dat ziggo zichzelf maar eens moet gaan resseten:sad:
    telefoon werkt nu ook alleen nog maar eenrichtingsverkeer. Was erg blij met multikabel maar dit:censored:
     
  5. ja het standaard afscheep antwoord we kunnen resseten tot we een ons wegen maar het ligt bij ZIGGO en niet bij ons.
     
  6. Ook hier op postcode 1689 MK is de downloadsnelheid aardig verminderd
    na de werkzaamheden rond de 6Mb/s
    Groetjes
    Cees
     
  7. NOu dat is dan een simpele conlusie we hebben nu het basispakket en mogen dokken voor het extra pakket
    ZIGGO:applause: dat was een hele mooi verbetering afgelopen nacht:applause:
     
  8. idd 1695 is bagger, kreeg net wel plotseling een ander ip adres, modum reset mag verder niet helpen helaas.
    nu? collectief Ziggo mailen?
     
  9. Schiet nietop, maandag een monteur aan je huis, terwijl heel Hoorn e.o. er last van heeft.
     
  10. Het ging zo goed de laatste tijd.
    Ook hier 7600 weer fc knudde, haal nog geen 2 mb, maar betalen voor 12.
    Ook ben ik regelmatig de verbinding kwijt.
    Op de site van ZORGO kun je niet eens meer zien of er werk aan de winkel is.

    Op dit moment werkt de Storing & Onderhoud pagina niet, probeer het later nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.



    Er werkt wel meer niet bij de gasten.

    Mij is altijd geleerd: als het werkt dan met de po... eraf blijven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina