1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telfort Vs. Ziggo Internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Clevegt, 4 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb woensdag Telfort opgezegd en per mail een reactie gekregen.
    Ik heb ook nog een mail naar de helpdesk gestuurd en daar is ook al op gerageerd.
     
  2. Wat raar ik heb ook Woensdag opgezegd, met de mededeling dat ik een bevestiging mail zou ontvangen en een schriftelijke. :?
     
  3. Onderstaande mail kreeg ik donderdag:

    "Geachte heer xxxxx,
    Hierbij bevestigen wij de opzegging van uw Telfort internetabonnement, bij ons bekend onder de gebruikersnaam 'adslxxxxxx@telfort.nl'.
    Wij zullen uw internetaansluiting beëindigen per 01-JUN-09. Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan per post een schriftelijke bevestiging.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Telfort klantenservice
    PS Heeft u nog vragen? Kijk op www.telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen. Telefonisch zijn wij bereikbaar op nummer 0900-9596. U betaalt voor een gesprek € 0,30 per minuut (met een maximum van € 15, - per gesprek) plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon."

    Daarna heb ik het webformulier ingevuld om te protesteren omdat ik beide per 1 mei wil opzeggen. Daar kreeg ik vandaag antwoord op

    "Hierbij kan ik u aangeven dat uw internetabonnement bij Telfort opgezegd wordt per 1 juni 2009.
    Het telefonie gedeelte bij Telfort wordt opgezegd per 1 mei 2009.
    Helaas is het niet mogelijk om de telefonie en uw internetabonnement tegelijk op te zeggen."

    Geen argumenten dus. Maar ik hou vol. Ik blijf net zo lang formulieren invullen tot ze toegeven.
     
  4. Dit is waarschijnlijk een sitecom router.
     
  5. Heb nu maar een email naar telfort gestuurd, van de week heeft het me ook al ongeveer 10 euro gekost, doordat ze niet bij me gegevens konden komen. (storing in hun systeem)

    @ xitami1980
    Bedankt, weet iemand ook het type, kan ik mij hier is wat meer in gaan verdiepen.
     
  6. Tja, opzeggen was ook een ramp bij mij..

    Ik had een fax gestuurd en deze was geaccepteerd en later werd er gezegt dat ik massel had dat ik het via de fax kon opzeggen. Want normaal gaat dit via de telefoon.

    Ik heb gisteren overigens mijn bevestiging per post ontvangen en nu heb ik tenminste iets in handen van hun... En mijn Ziggo gaat in op 18 mei.. dan heb ik niet zoveel dubbele internet kosten..

    Ik gaat een linksys router gebruiken... Draadloos
     
  7. Zelf ook overgestapt op Ziggo na de ramp met ADSL (klapperlijn). Alleen zou het 11Aril worden opgeleverd maar dat is niet gebeurt :?. Analoge tv is overigens wel opgeleverd. De medewerker wist mij te vertellen dat er een ''te kort'' zou zijn aan Modems en aan HD-Decoders. Dus nog even afwachten.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2009
  8. Vandaag de modem ontvangen. Dat is 7 werkdagen, netjes! :thankyou:
    (Motorola SBV5121E)
    Ik kan er helaas morgen pas mee aan de gang.
     
  9. mmmm.....
    Raar bij mij duurt het al 3weken ziggo zegt het komt deze week dus ff afwachten...
     
  10. 2 weken geleden all in one extra besteld
    Yep ik hem vandaag ook ontvangen (Motorola SB5101E) en deze is zonder
    telefoon aansluiting ?? raar :?:
    Hopen gauw op de nieuwe modem want 1 juni wordt alles afgesloten (telfort) nou ja we zien wel ?
    Weekend aan de gang met de modem hopen dat alles werkt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina