1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telfort Vs. Ziggo Internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Clevegt, 4 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, maar die heeft dan per aansluiting één nummer (of eentje doet het niet als je geen tweede lijn hebt).
     
  2. Ok, ik begrijp het. Die tweede aansluiting bij sommige modems is voor als je een extra lijn met een extra nummer aanvraagt en dus niet voor een tweede lijn met hetzelfde nummer zoals ik dat nu heb bij Telfort.
    Bedankt.
     
  3. Ok, wie kan mij helpen, ik wil ook overstappen van telfort + telefonie naar ziggo alles in 1 Plus.
    Doordat ze bij telfort een prijsverhoging hebben gedaan kan ik opzeggen.
    Daar ik een volslagen noob ben op dit gebied, heb ik een paar vraagjes.
    Als ik Telfort opzeg, dit kan uiterlijk 4 weken na dagtekening.
    (heb nu nog een week de tijd)
    Stopt dit abonnement dan direct. (ik kan hierover niks vinden)
    En hoelang duurt het voor ik in ieder geval dan internet van ziggo heb.
    Ik sluit het zelf aan.
     
  4. Ik zou eerst een Ziggo abonnement nemen, hun de telefoon portering laten doen en als alles werkt, dan Telfort opzeggen.
    Mogelijk zit je dan 1 maand met 2 abonnementen, maar dat lijkt me beter dan een paar dagen (weken?) zonder Internet.

    Maar dat is mijn persoonlijke mening.
     
  5. Maar ik kan juist nu opzeggen doordat er een tarief wijziging heeft plaats gevonden.
    Anders word het enkele maanden met een dubbel abonnement.
    O ja, ik heb me kpn budget lijntje zelf gehouden.
     
  6. Je kunt je abo per 1 mei opzeggen. Je hebt een mail gehad met een verwijzing naar een PDF daarover: http://downloads.telfort.nl/telfort...t bellen tariefsverhoging_klantversie_def.pdf
    Hoewel Telfort beweert dat je alleen telefonie op kunt zeggen, ben ik (en velen met mij) van mening dat je het hele abonnement kunt opzeggen. Lees eventueel deze discussie:
    http://forum.tiscali.nl/viewtopic.php?t=5177&postdays=0&postorder=asc&start=30
    Ze hebben het in ieder geval op dat forum nog niet weerlegd. Lees ook deze draad daar:
    http://forum.tiscali.nl/viewtopic.php?t=5192
     
  7. Heb zojuist geprobeerd beide op te zeggen. De telefonist accepteerde dat niet. Telefonie is per 1 mei opgezegd en Internet per 1 juni (dat mag wegens de "Inflatiecorrectie"). Uiteraard ga ik het ze zo moeilijk mogelijk maken om dat abonnementsgeld van mei te crediteren.
     
  8. Heb het ook geprobeerd, maar bij mij is het ook Telefonie per 1 mei en het Internet per 1 juni. :evil:

    Wat is de gemiddelde levertijd van de modem. (staat bij mij 10 tot 15 werkdagen)
     
  9. Mijn broer schat eind volgende week. Hij heeft die ervaring opgedaan met wat kennissen. Ik hoop dat dit haalbaar is, want mogelijk krijgen ze het druk met al die Telfort-verlaters. ;) Ik weet ook niet of hij rekening houdt met goede vrijdag en Pasen. Het wordt volgens mij nog spannend of we het voor het eind van de maand hebben.
    Mijn plan is overigens om elke te veel afgeschreven cent te storneren. Het abonnementsgeld voor de telefoon van mei hebben ze immers al van de rekening gehaald. Ik denk niet dat ik voor meer dat een tientje verbel, dus alles wat er na 1 mei afgetrokken wordt, storneer ik.
    Daarna blokkeer ik de automatische incasso (moet bij de bank).
     
  10. Vandaag brief van Ziggo ontvangen.
    Binnen 2 weken zou me modem er moeten zijn :pompom:, en tussen de 4 en 6 weken de ontvanger.
    Ik kijk toch met me Humax Duovisio iPVR, de 2e gaat naar boven toe.

    Heb gelijk de router gekocht die van €50,-, word deze dan ook gelijk geleverd.
    En weet iemand welke router dit is (stond niks bij)

    Verder nog geen schriftelijke bevestiging gehad van telfort (opzegging)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina