1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telfort Vs. Ziggo Internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Clevegt, 4 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik werd van de week ook gebeld voor internet via Ziggo, maar ik begin daar nog niet aan, want ik gaat niet met 2 abonnementen lopen.

    Dus ze wachten maar lekker tot juni/juli 2009.
     
  2. Hmm, ik heb mijn router even aangesloten om even te kijken of het makkelijk om te zetten was, modem gereset en router gereset en hopla, nu al heb ik al Ziggo Internet, dat is snel! :)
    En precies 10mbps.
    [​IMG]
     
  3. Dat is zeker snel, je verbinding is dus in 2 dagen opgeleverd? Dat zouden ze bij ADSL eens moeten proberen :P
     
  4. Nee, ze zouden gisteravond terugbellen, maar dat hebben ze niet gedaan, dus heb ik vanmorgen zelf maar gebeld :)
    Dus binnen een paar uur. (Ik had al telefoon, dus de modem had ik ook al)
     
  5. Ja ok, het leveringsproces vanaf Ziggo telefonie naar Ziggo telefonie + internet zal ook wel een stuk korter zijn dan van niets naar Ziggo alles-in-een. Het signaal voor het telefonie is natuurlijk het zelfde als voor het internet :)

    Paar uur levertijd is alsnog natuurlijk best netjes :P
     
  6. Ja Jan

    je moet bij adsl wel verdomd dichtbij centrale wonen voor knappe verbinding alles boven de 1000 meter gaa thet met steken omlaag
    En je mag blij wezen als je koper kabel van kpn knap is als deze ook nog is rot is heb je echt hoop gezeur (meer als bij kabel)
     
  7. Gisteren had Telfort een storing en ja hoor, ik zat daar weer bij.
    Dus dinsdagavond niet kunnen internetten, lijkt wel alsof er een
    vloek berust op mijn telfort adsl lijn.

    Dus, snel weg.
     
  8. Heb gisteren Ziggo AiE Plus aangevraagd met nummerbehoud maar zonder de opzegservice van Ziggo. Hopen dat de portering goed gaat.. Heb de installatiedatum door een monteur op 16-4-2009 gezet. De uiterster opzegdatum van mijn Telfort ADSL abo is 22-4-2009, abo eindigt dan op 22-5-2009. Ik neem aan dat als de installatie datum op 16-4 staat het nummer ook op die datum door Ziggo overgenomen wordt van Telfort? Dan kan ik daarna direct de opzegbrief naar Telfort versturen zonder het risico dat m'n telefoonnummer dan verdwijnt?
     
  9. Succes er mee!
    Ik ben mijn telefoon nummer kwijtgeraakt tijdens de overgang van Telfort naar Ziggo. (Een tijd geleden al, toen alleen telefoon overgezet naat Ziggo, Internet toen nog niet.)
     
  10. Nou, m'n eerste ervaring met de Ziggo helpdesk ook al gehad :P Ik bleek twee klantnummers te hebben, waarschijnlijk vanuit het oude @Home tijdperk, waardoor de aanvraag niet goed is verwerkt (hier ben ik trouwens zelf achter gekomen door te bellen).

    Nu is een van de twee klantnummers beeindigd en is er een nieuwe aanvraag gedaan op het goede klantnummer, hoop ik dan maar :) Hij had het ook nog over deactiveren van m'n smartcard? Ik zou niet zonder digitale tv komen te zitten volgens hem..

    Opleverdatum + installatie door een monteur is nu 8 april. Hopelijk gaat het ook met nummerbehoud goed. Misschien kan iemand van het webteam die hier meeleest mijn order even checken? :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina