1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telfort Vs. Ziggo Internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Clevegt, 4 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonder tel aansluiting???

    Heb je er geen voip bij besteld dan.
    Anders heb je er niet veel aan.
     
  2. Jawel met telefoon internet en digi.. tv alles in 1 extra
    ze vroeg ook nog wilt u ook uw oude telefoon nummer behouden ?
    ja dit wil ik toen mijn nummer gegeven dus ze weten er van ??
     
  3. Hmm ok dan.

    Ik ben nu wel benieuwd wat er op 1 mei bij mij wordt geinstaleerd.
     
  4. Even update :
    Heb alles binnen :).
    Internet tv en tel werken perfect :).
    Heb de smartcard maar via internet geactiveerd maar zal maandag wel even de klantenservice bellen of dit goed is gegaan :).
     
  5. @@Ziggo (lol) Je krijgt een schriftelijke bevestiging als alles goed is gegaan.
     
  6. Dat is meestal niet "even", tenzij je een half uur wachten "even" noemt, vooral als meer mensen daarheen bellen voor dit soort overbodige vragen. Zoals inderdaad vermeld, je krijgt een schriftelijke bevestiging binnen 5 werkdagen (meestal 3) met het SmartCard-nummer en andere gegevens zoals die bij Ziggo bekend zijn. Krijg je die nou niet binnen een week, dan zou ik pas gaan bellen.
     
  7. Dit ''even'' bellen lijkt mij WEL belangrijk. Omdat ik al vaak heb meegemaakt dat dit mis is gegaan en ik heb geen zin om na de preview periode weer een paar maand zonder tv te zitten. (Maar uuh dit is totaal off-topic)
     
  8. Ja, maar dat kan je ook controleren door te wachten op de bevestiging. heb je die niet binnen een week, gewoon opnieuw bellen, is het zo geregeld. Heb je hem wel (meestal eerder dus), ben je meteen al klaar.
    Scheelt jou tijd, scheelt de klantenservice tijd, en scheelt de 500 wachtenden na jou tijd.
    Als het een maand duurt om de SmartCard te activeren is er iets uitzonderlijks aan de hand. Een normale activatie is binnen 48 uur gebeurd, met als uitzondering wanneer een eerdere wijziging nog in het systeem staat. Die moet namelijk eerst afgerond zijn.
     
  9. Nummermelder aanzetten lukt nog (?) niet via Mijn Ziggo

    De overgang van Telfort naar Ziggo is bij mij nu bijna helemaal rond. Internet werkt, telefonie doet het en mijn oude KPN nummer is keurig geporteerd. Ik heb nu nog heel even Telfort telefonie en internet.
    Op de dag af is alles in drie weken geregeld! :thankyou:

    Ik heb nog een vraag. Als ik een ander bel, ziet die niet mijn nummer. Ik wil ook wisselgesprek aanzetten. Ik kan dat niet via internet wijzigen, want ik zie bij Mijn Ziggo daar (nog?) niets over staan. Ook bij mijn producten zie ik nog geen internet en telefonie vermeld (wel televisie, wat ik al eerder had). Komt dat later nog?
    NB. Beide heb ik nu maar per telefoon gewijzigd, maar de wijzigingen zijn nog niet doorgevoerd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2009
  10. Uiteraard. MijnZiggo wordt echter vaak pas bijgewerkt als de eerstvolgende factuur beschikbaar is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina