1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19????

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door m.oppelaar, 4 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allen,

    Wij, Mark en ik... Madeleine, hebben een bundel abonnement (sinds Januari) bij ziggo en betalen hiervoor 49,95 (plus nog wat... we bellen ook via Internet) maar sinds gisteren krijgen wij bij haast alle zenders de E19 code.
    Preview tijd zou voorbij zijn.
    Onze smartcard hadden wij gelijk bij het begin van de abonnement geregistreerd. Dus dat kan, hopelijk, het probleem niet veroorzaken.
    We hebben al gebeld (en ge-emailed), ze beloofde binnen 24 uur dat alles weer normaal zou werken, maar helaas nog steeds de E19 code hebbende.

    Wie kan ons helpen?

    Alvast bedankt.

    Met hartelijke groet,

    Mark en Madeleine van Els - Oppelaar.
     
  2. Mark

    stuur me even een pm met je gegevens.


    Ziggo webteam DTV
     
  3. Bedankt.
    De PM is verzonden...

    Met vriendelijke groet,

    Mark en Madeleine.
     
  4. Fijn. Alles doet het weer.
    Hartelijk dank voor al uw hulp!
    Wij hebben dit zeer gewaardeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Madeleine.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina