1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Heerhugowaard postcode 1701 t/m 1705

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Micha1, 4 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kom ook wel bij de instellingen en kan deze ook wijzigen, maar na het resetten staat de oude waarde er weer.
     
  2. en natuurlijk heb ik een sb-v5121e... en ik heb niet eens telefonie >.<

    tis weer prut.. packet loss terwijl je warcraft speelt is niet prettig

    [​IMG]
     

  3. Ik heb dit probleem nu ook sinds donderdag 26 maart. Ik heb de telefoonhelpdeskgebeld en die kon duidelijk horen dat mijn telefoon het niet deed. "mevrouw mevrouw ik kan u niet verstaan hoor!"

    Via dit forum kwam ik er achter dat het aan utorrent en de upload daarvan ligt (5 kB/s). utorrent aan, spraak slecht, utorrent uit spraak goed.

    Ik woon in postcodegebied 1775 en heb een webstar(!) modem.

    Moet ik gewoon de monteur (pas op 6 april!) laten komen, en zodra de nieuwe modem er staat utorrent uitzetten? [moet ik dan betalen voor de nieuwe modem?]

    Ik merk met downloaden geen snelheidsverlies.

    Ik weet zeker dat ik dit probleem niet eerder had. Ik weet dat mijn vader (postcode 1764) iets dergelijks had, alleen kon hij de mensen niet verstaan en zij hem wel!
     

  4. Hier 1628 ook dezelfde problemen, voor de wisseling/werkzaamheden geen last alles werkte gewoon zoals het moest werken, nu ze verstaan je niet of ik heb een knetterverbinding en hoort de andere kant mij wel maar ik hun niet. :shock:
    Kan wel te maken hebben met uploaden.........maar voor de werkzaamheden had ik dat probleem niet en nu wel dus ligt wel degelijk bij ZIGGO.
    Van de week maar eens wat abbo-geld gaan terug vragen voor telefonie, want die kan ik niet gebruiken:no:. Internet is wel in orde hier nu.
     
  5. Ik hoop dat je wel geklaagd heb bij Ziggo, hoe meer er klagen hoe minder ze de klacht kunnen negeren.

    Ik heb de verbinding getest met utorrent, tijdens het bellen uitzetten en voila de verbinding is goed!
     
  6. Ik gebruik Azureus, zelfde verhaal.................uiteraaard word er geklaagt , wil nu geld terug, een gedeelte van mijn verbinding werkt niet optimaal, dat wil ik gecompenseerd zien ik betaal voor alles werkend.

    btw als ik upload met newsleecher of whatever dan is er ook geen goede verbinding, dus ligt echt daar niet aan.
    Is gewoon nog iets brak bij ziggo!!:censored:
     
  7. [​IMG]

    asjemenou??? zou het echt???

    :applause:
     
  8. Na 5 dagen waardeloze snelheden nu eindelijk weer zoals het hoort. Maar voor hoelang?

    [​IMG]

    Ziggo zwijgt zoals gewoonlijk in alle talen op de Storing en Onderhoud pagina. Houd m'n hart alweer vast ivm de aankondiging voor volgende week.


    Voor postcodegebied 1704 zijn de volgende meldingen bekend:

    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG]Er zijn geen actuele storingen bekend voor deze postcode.

    Mededeling

    [​IMG][​IMG][​IMG]Er zijn geen mededelingen voor deze postcode.

    Onderhoud

    [​IMG][​IMG][​IMG]Geplande Werkzaamheden van maandag 6 april 07.00 uur tot donderdag 9 april 16.00 uur
    In uw wijk vinden grootschalige werkzaamheden plaats. Verouderde apparatuur zal worden vervangen. Hierdoor kan uw televisie signaal en internet en telefoon verbinding enige tijd onderbroken worden. Nadien is het eventueel noodzakelijk uw modem te resetten. Onze excuses voor de overlast.
     
  9. Hallo,


    Hoewel niet dezelfde postcode wel hetzelfde probleem. Postcode is 2135bm.

    Ik gebruik vrijwel nooit Vuze (Azureus) maar moest toevallig onlangs een bepaald bestandje hebben wat niet meer in de nieuwsgroepen was te vinden. Terwijl Vuze draaide kreeg ik ook het probleem met de telefoon. Eerst dacht ik dat het aan de modem lag en dus ook diverse keren gereset. Maar niets hielp. Er bleek ook geen storing te zijn in dit postcode gebied. Toen hier op het forum gekeken en zag hier dus dezelfde problemen. Vuze uitgeschakeld en volia het probleem is over. Het zit duidelijk in de upload van Vuze. Downloaden via nieuwsgroepen e.d. geeft geen enkel probleem. Het probleem ontstaat alleen via de upload van de torrents.

    Ik zal dit in ieder geval onder de aandacht van Ziggo brengen.


    john
     
  10. Hallo,

    Ik heb ook gebeld (zie een eerdere post) en ik ben van de week teruggebeld door Ziggo. Dit ging goed ondanks dat de downloads via utorrent aanstonden. We waren (medewerker Ziggo en ik) goed verstaanbaar voor elkaar. Soms hapert het nog wat maar de ergste problemen zijn weg. Dus het is zeker een aanrader om te bellen.

    Danielle
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina