1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Heerhugowaard postcode 1701 t/m 1705

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Micha1, 4 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. @Cees,

    Vanaf 6 maart gaat het weer 'redelijk' alhoewel ik mijn oude snelheden nog niet haal. (blijf steken rond de 15mbit)

    Gisteren aan het einde van de middag is er een reset van mijn modem geinitieerd van buiten af, was toen net met iemand aan het bellen toen de verbinding wegviel, zag op het modem ineens alle groene leds aangaan. Snelheid was na de reset onveranderd.

    Overigens is de snelheid niet continue maar uiterst variabel, waar ik voorheen tijdens een download duidelijk in Newsleecher kon zien dat de bandbreedte werd afgekapt (strakke lijn rond de 20Mbit) zo is hij nu behoorlijk wispeltuurig en fluctueerd dus duidelijk.

    Tegen beter weten in overigens wel een nieuwe XP installatie gedaan om problemen aan mijn kant maar uit te sluiten, hierna een onveranderd beeld in de verbinding.

    Zal aan het einde van de dag nog even een reply geven op de vragen die je hier hebt gesteld.

    Overigens hoop ik dat meer mensen hier feedback over geven omdat ik het gevoel heb dat op deze manier (via het forum) de problematiek beter in kaart wordt gebracht dan meldingen bij de helpdesk en dat deze ook beter op zijn plek komen bij het team van Ziggo wat zich bezighoudt met de werkzaamheden.

    Groetjes
     
  2. Gisteravond was het weer raak. De verbinding viel om de haverklap uit en modem resetten had geen effect :evil:
     
  3. De ene storing na de andere

    Het gaat weer lekker in HHW en omstreken:

    Postcode
    Voor postcodegebied 1704 zijn de volgende meldingen bekend:


    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring sinds dinsdag 17 maart 21.34 uur
    Op dit moment is er een TVDIgitaal storing in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring van vrijdag 13 maart 08.39 uur tot zondag 15 maart 14.57 uur

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring van vrijdag 13 maart 12.57 uur tot maandag 16 maart 11.01 uur

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring van vrijdag 13 maart 13.15 uur tot zondag 15 maart 14.57 uur

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring van zondag 15 maart 14.53 uur tot dinsdag 17 maart 21.32 uur

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring van maandag 16 maart 21.36 uur tot dinsdag 17 maart 14.19 uur
    De eerder gemelde storing op Internet en Telefonie in uw postcode gebied is verholpen.

    Ondervindt u nu nog steeds problemen met uw internet of telefoonverbinding?
    Volgt u de onderstaande stappen om dit te verhelpen:
    Stap 1: Haal gedurende 30 seconde de stroom van uw Motorola kabelmodem en wacht vervolgens tot er 4 groene lampjes constant blijven branden.
    Stap 2: Indien u meerdere computers aangesloten heeft, adviseren wij u ook gedurende 30 seconden de stroom van uw router te halen.
    Onze excuses voor het ongemak.

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring van dinsdag 17 maart 08.46 uur tot dinsdag 17 maart 21.32 uur
    De eerder gemelde storingen aan de Casema/Ziggo email en de Casema/Ziggo Webmail zijn verholpen.
    U kunt van beide diensten weer gebruik maken en zonder problemen berichten versturen en ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring van dinsdag 17 maart 20.55 uur tot dinsdag 17 maart 21.30 uur
     
  4. 1704 VR. Sinds een week of twee alleen maar problemen. Geen internet en telefoon. Resetten helpt niet. Na mobiel telefoon contact met Ziggo komt het signaal weer spontaan terug. Opnieuw maar weer gevraagd of een monteur deze storing kan onderzoeken.
    Tot mijn grote verbazing is pas na een dag of 6 á 8 een monteur beschikbaar. Deze response tijd om een storing op te lossen is dus normaal geworden.
    Dit lijkt mij toch wel een hele slechte service.
    Ruim een week geen telefoon en internet.
    Waar betaal ik dan € 65,-- voor.????
     
  5. Storing 1701 - 1705

    Vandaag ook weer spontaan uitval.

    Ik heb zojuist gevraagd om het abonnementsgeld over maart terug te storten.

    Hadden we gewoon MK nog maar (zucht)

    Iemand een betrouwbaardere provider?

    JJ
     
  6. Vandaag is bij mij eindelijk de telefoon weer aangesloten. Er liep hier een monteur van Ziggo door de straat en toen heb ik maar gevraagd of hij voor mij kwam. Helaas kwam hij voor de buren maar hij had gelukkig nog wat tijd over. Hij heeft een nieuw modem geplaatst, was een Webstar/Scientific Atlanta, nu staat er een Motorola. En waarempel deed deze het direct na het aanmelden van het modem bij Ziggo. Alleen de internetsnelheid schommelt nog een beetje. Hulde aan deze monteur.:applause:
     
  7. Wij hebben hier dus ook al een tijdje last van. Ik had al een vraag hierover gesteld en kreeg van tbest te horen dat hier al een draadje over liep.

    Stukje tekst uit eigen draadje:
    Telefoon werkt normaal, gaat gewoon over maar als we opnemen zijn we aan de andere kant niet te verstaan, geluid valt weg en we komen haperend over. Wij verstaan de andere mensen wel gewoon. Ik heb het modem al gereset, de telefoon is inmiddels verplaatst, maar niets werkt. We wonen in het 1703 gebied en hier zijn pas grote werkzaamheden geweest, kan het daaraan liggen?

    Oh ja, het is een Panasonic model KX-TCA120EX, hij heeft het altijd goed gedaan.

    't is gewoon r*te irritant, iedereen roept dat je niet te verstaan bent, ja hè hè, vertel eens wat nieuws.

    Ik heb net de up-/ downloads uitgezet en even gebeld en zowaar dan gaat het inderdaad goed. Tijdens het gesprek de up-/ downloads weer aangezet en ik ben weer niet te verstaan. We hebben dus ook een Webstar/Scientific Atlanta modem. Toch maar eens even klagen bij Ziggo dan.

    Danielle
     
  8. Wanneer ik full speed download blijft de verbinding goed. Het gaat alleen fout tijdens uploaden.
     
  9. ik werk met utorrent, dus tegelijkertijd up- en downloaden. Hang nu met ziggo aan de lijn, heb al de vraag gehad hoe ver het modem en de telefoon uit elkaar staan. Verder hoe groot de bestanden zijn die gedownload worden i.v.m. de bandbreedte. Toch wel uitgelegd dat het niet moet uitmaken voor de kwaliteit van de telefoongesprekken omdat het voor de migratie altijd goed heeft gewerkt. Ze zet het door naar het error-team en die gaat er wat aan doen, hoop ik.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina