1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Heerhugowaard postcode 1701 t/m 1705

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Micha1, 4 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij thuiskomst zojuist standaard weer eens de resetprocedure uitgevoerd en......... snelheden weer (bijna) op niveau

    Hopen dat het zo blijft

    [​IMG]
     
  2. Vanmiddag tussen 3 en 4 had ik weer even hoop:

    [​IMG]

    Maar nu om 19:13 weer terug bij af qua download en ping:

    [​IMG]
     
  3. Er wordt nu eindelijk melding gemaakt van deze storing op de Ziggo storingspagina (alleen doen ze net of het pas sinds vandaag is). Hopelijk wordt het komende nacht opgelost.

    --------------------------------------------------------------------

    Voor postcodegebied 1704 zijn de volgende meldingen bekend:

    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring sinds vrijdag 6 maart 16.33 uur
    In verband met werkzaamheden welke vannacht uitgevoerd worden, is het mogelijk dat u problemen ondervindt met uw internet en telefonie verbinding.

    Ondervindt u problemen met uw internet of telefoonverbinding?

    Dan adviseren wij u om gedurende 30 seconde de stroom van uw Motorola kabelmodem te halen, en indien aanwezig ook van uw router.
    VervoLgens zet u de stroom weer op uw modem en hierna, indien aanwezig, ook op uw router.
    Hierna zal uw probleem verholpen zijn.

    Onze excuses voor het ongemak.
     
  4. Eerst Heerhugowaard en sinds gister ook Hoorn en omstreken en Hoofddorp en omstreken zijn omgezet op een ander provisioningssysteem.

    Helaas is gebleken dat deze overgang niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Met als resultaat dat verscheidene klanten problemen kunnen ondervinden met hun internet en/of telefonie verbinding.

    Dit kan resulteren in een trage of zelfs weg vallende internet verbinding en een niet werkende telefoonlijn.

    Inmiddels wordt er druk onderzocht wat er aan de hand is en hoe dit z.s.m. opgelost kan worden.
     
  5. hallo, allemaal.
    mijn snelheid is nog steeds goed, postcodegebied 1702at, alleen de newsserver is traag, zo,n 500 kb en dit was zo,n 200 tot 2400 op zijn best.
    afwachten maar
     
  6. Mijn (1705) verbinding is nog steeds dramatisch. En de telefoon werkt ook niet goed.
    Voor de andere kant valt het gesprek gedeeltelijk weg.
    [​IMG]

    Gisteren had mijn router het zelfs begeven door al dat resetten van de afgelopen weken. Niet meer tot leven te brengen. Vanmorgen maar een nieuwe gehaald.
    Ik hoop dat morgenochtend voorlopig de laatste reset wordt. En weer mijn betaalde snelheid kan halen.

    De newsserver van Multikabel heeft inderdaad nog maar een retentie van een anderhalve dag. Op een ander forum had ik gelezen maak een Ziggo account aan, want de newsserver van Ziggo heeft wel een redelijke retentie. Geprobeerd en het werkt:-P
     
  7. Na meerdere resets nog dramatisch. Niets veranderd dus.
    [​IMG]

    Ik krijg al een paar dagen een 213.73.?.? ip-nummer i.p.v. de gebruikelijke 84.105.?.?
    Hebben jullie dat ook?
     
  8. Je hebt een ander modem...
     
  9. Ik heb inderdaad een WebSTAR EPX2203 modem maar dat maakt voor het verkrijgen van een IP toch niet uit. Voor de 27ste had ik nog een 84.105. adres. Toen had ik overdag nog wel eens de volle snelheid gehaald. 's avonds is me dat trouwens nooit gelukt hoor.
     
  10. Ik heb ook de hele week problemen gehad, nu heb ik weer een stabiele verbinding op 2.35 Mb/sec. Het lijkt er dus op dat het opgelost is!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina