1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet verbinding valt steeds weg

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dartveder, 3 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Of dat iemand het IP dat aan de netwerkkaart wordt toegekend eerder gehad heeft, en nog vast ingesteld heeft staan...
     
  2. Bedankt. Het lijkt te werken. Ik heb dit gedaan en heb al 5 uur onafgebroken verbinding! Zelfs het draadloze gedeelte van de (Sitecom)router doet het al. Uiteraard hou ik je op de hoogte.

    NB. Uit nieuwsgierigheid: Hoe kan het dat de telefoon het wel gewoon deed? Dat is toch voice over ip?
     
  3. Telefoon werkt onafhankelijk van je internet-ip adres. In het modem zelf wordt een verbinding gemaakt die los staat van je internet verbinding, met een eigen (lokaal) ip-adres.
     
  4. @CeeS: Bedankt voor de info.

    Wat er precies aan de hand was, weet ik nog niet, maar voor de aardigheid heb ik het mac-adres van de eerste pc gecloond en daarmee doet hij het ook. Misschien een probleem tussen die netwerkkaart en de router. In ieder geval werkt het nu. Ik heb er nu intussen een andere router tussen gezet (AirLive WL-1000UR) omdat ik die iets beter kan beveiligen en ook daarmee blijft het spul draaien. Veel betere ping dan bij Telfort en de snelheid is precies waar ik voor betaal.:thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina