1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Welke Ziggo medewerker wil mij nu eens helpen ?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door G.bruiker, 3 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb 3 smartcards.
    De derde stond netjes op de rekening,maar omdat die later gekocht was,had ik daar nog korting op.
    Op de laatste rekening ontbreekt deze opeens.
    Ik wil op alle 3 de kaarten hetzelfde abonnement:
    Standaard,Pluspakket en HD Pakket.

    Kaart 3 heeft het 2 maanden gedaan maar geeft nu alleen nog het basis pakket door,op de rest E19.
    Terwijl op de door mij verzonden aanmeldkaart expliciet stond vermeld,idem abonnementen als op de andere.
    Nu bestaat het hele nummer van de kaart niet meer in het systeem.
    Als ik hem laat aanmelden via een vriendelijke helpdeskmedewerker noteert ze mijn gegevens,de smartcard en zegt: binnen enkele uren maar maximaal binnen 48 uur doet de kaart het ( de ontvanger staat aan,kaart zit er goed in)
    Maar dit gebeurt niet,alleen basis pakket,op de rest: E-19
    Bel ik weer,dan begint het verhaal weer van voren af aan, de kaart staat niet bij mijn abonnementen en bij de 2 andere kaarten en niet in het systeem.
    Men voert het in,maar verder komt het niet.
    Ik vrees dan ook met grote vrees de actie waarbij alle 3 de kaarten als 1 abonnement zouden gaan werken,ik wilde dan ook de film1 (niet de sport) er op laten activeren,maar als steeds mijn kaart zoek raakt en uitgaat zie ik dat echt niet gebeuren.
    Ik heb ook nog een 4e kaart maar daar begin ik maar niet eens over.

    Bij de derde kaart zat ook een actiebon: 50 euro korting op de bijgekochte HD ontvanger.
    Netjes met bon opgestuurd.
    Uitbetaling vindt plaats door een derde partij.
    Het rare is dat ziggo die bon wel heeft ( en dus ook die registratiekaart voor de derde smartcard had moeten hebben) en Ziggo verwijst naar die derde partij die de korting moet uitbetalen.
    Desk Services BV te Margraten.
    Maar dat bedrijf betaalt niet uit en verwijst terug naar Ziggo,zegt dan weer verkeerd rekening nummer te hebben,belooft maar wat maar ik wacht al 3 maanden op mijn geld.

    Wie o wie kan nu eindelijk eens regelen dat die derde kaart op mijn naam komt, dezelfde abonnementen krijgt,dat ie aan gaat,dat ie in het systeem bestaat en dat ik nu eindelijk na 3 maanden eens mijn centjes krijg (in deze volgorde van voor mij belangrijkheid)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2009
  2. Ze doen het nu alle 3 weer.. hoelang onbekend.. alle 3 de decoders gaven vanochtend: E48 zoeken naar signaal,terwijl dat signaal er gewoon was.
    Ze moesten alle 3 gereboot worden.
    Gisteren is de derde kaart voor de zoveelste keer weer in het systeem gezet,telefonisch geregeld met de helpdesk (weer) .
    Toch durf ik nu dus geen Film1 abbo op mijn hoofdkaart te zetten hoewel ik dat eigenlijk wel wil,want ik vrees dat dit fout gaat :giveup:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2009
  3. In je openeningspost heb je het over E19 meldingen, in je laatste post over E48 meldingen. 2 wezenlijk verschillende meldingen.

    Bij de E48 melding kan er wel degelijk iets met het signaal aan de hand zijn, hetzij bij Ziggo, hetzij bij je thuis.
     
  4. De E48 melding die hier regelmatig optreedt verdwijnt na een reboot van de decoder,er komt blijkbaar af en toe in het signaal iets voorbij dat dit veroorzaakt.
    De E19 kwam omdat Ziggo een kaart "kwijt" was.
    Wat de E48 veroorzaakt weet ik niet,maar als het gebeurt heeft mijn zoon die 3 km verderop woont hem ook...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina