1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Cisco 8455 Kanalen instaleren blijft uren hangen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door renetencaat, 2 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Edit:opgelost. Cisco 8455 Kanalen instaleren blijft uren hangen

    Ik heb net een Cisco 8455DVB HD PVR 2de hand gekocht. Huidige smartcard vorige week laten activeren bij Ziggo.
    Vandaag oude Samsung eraf en Cisco erop. Bij opstarten zegt Cisco wel dat hij aan het uploaden is, dan E52 foutcode. Kan wel via "menu" naar het menu.
    Ik ga dan naar Instellingen/Systeem, zet daar de volgende instellingen:Id8888, Freq.514000,Modulatie QAM64 en snelheid op 6875. Druk dan op "oke" en hij gaat kanalen instaleren maar blijft dan hangen op de 90%. Heb na herhaaldelijk alles opnieuw gedaan te hebben Ziggo gebeld, alle instellingen doorgenomen, Ziggo van hun kant een reset gedaan, ik van mijn kant weer stroom eraf, smartcard eruit, en dan weer alles erin. Maar steeds bij het instellen van de kanalen blijft hij tussen de 80 en 90% hangen. Hij staat nu al 3 uur te hangen, is niet normaal. Ziggo zegt dat het een software probleem van de Cisco is en ik hem moet gaan ruilen.

    Heeft een van jullie hier ervaring mee of misschien nog enige suggesties.

    Vast bedankt voor jullie recaties,
    mvg
    Rene

    Edit: Probleem eindelijk opgelost. Gewoon terug gaan naar de fabrieksinstellingen en dan van voren af aan beginnen alles is nu geinstaleerd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina