1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Al sinds september 2008 geen telefonie.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door RonM, 2 mrt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedeloos wordt ik hiervan. Sinds september 2008 nog steeds geen telefonie. Ik ben in het bezit van het zgn alles in plus pakket. De rest werkt wel gewoon naar behoren: Digitale tv, internet, dat gaat gewoon prima. Telefonie wil gewoon niet werken. Ondertussen al 4x een nieuw telefoonnummer gekregen. Ook is het modem al eens vervangen. Dit mag allemaal niet baten. Het lampje van telefonie blijft gewoon knipperen. Heb al diverse keren met de helpdesk gebeld. Krijg steeds weer een ander verhaal te horen.

    - Vreemd meneer, uw telefonie staat hier bij ons gewoon als werkend geregistreerd. Alles zou het gewoon moeten doen.

    -De technische dienst is ermee bezig meneer. (ik wacht al bijna meer dan een half jaar )

    -Het telefoonnummer dat u heeft klopt niet meneer. Dit is nog van uw oude provider. (Vreemd, want ik heb alleen maar ziggo als provider gehad ? )

    Dan heb je ook de zgn beloftes:

    -Binnen nu en 3 weken moet telefonie het gewoon bij u doen meneer
    (3 weken later, nog steeds niks)

    -Deze week zou het moeten werken meneer. (nog steeds niks)

    Vervolgens krijg ik ook te horen, dat ik wordt teruggebeld, ook dit is niet gebeurd.


    Als iemand misschien hier eens naar zou willen kijken, graag. Want dit kan zo niet langer.



    Even wat gegevens over mij:


    Omgeving: Langraaf (Limburg)
    postcode: 6372JA



    alvast bedankt. :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina