1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bug&Wishlist

Discussie in 'Humax iHDR5050-C (HD-PVR)' gestart door SayMr2Me, 28 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Eerlijk!
    Bedankt voor de info!
     
  2. Liever een maand (of langer) wachten totdat het goed is, dan een halfbakken update. Ik red me nu ook wel prima..
     
  3. Inderdaad, ik denk dat een beetje geduld op den duur wel loont. ;)

    Bedankt Anoniem! :D
     

  4. kun je je niet beter focussen waarom die E19 uberhaupt gebeurd?
    en gewoon zorgen dat de encryptie gewoon beter werkt?
     
  5. bedankt Anoniem.

    kun jij meer vertellen over welke aanpassingen er zijn te verwachten? wat voor aanpassingen betreft het?

    welke toevoegingen zijn er te verwachten met de update?
     
  6. Ik zal de release notes publiceren zodra de software defintief goedgekeurd is en ik de status van de buglist daarvoor één op één kan gebruiken.
    Zoals eerder aangegeven brengt Humax geen echte upgrade uit, de meeste aanpassingen hebben te maken met bugfixes (update), een uitzondering hierop is TSR die gebruikt kan worden voor/met een recording.
    De items die geclassificeerd zijn als wishes worden waar mogelijk meegenomen voor een toekomstige opvolger van de 5050.
     
  7. Dat wordt dan te zijner tijd een reden voor een leuke kortingsactie voor de mensen die een Humax 5050C hebben gekocht en bijgedragen hebben aan de wishlist. ;) :rolleyes:
     
  8. Meh, het zou fijn zijn als ze uberhaupt alleen al een noodfix uitbrengen voor de E-19 problemen want die zijn toch best urgent. Als je bij een recorder niet zeker kan zijn van het recorden is er toch iets mis.

    Jammer dat het geheel vertraging op heeft gelopen, zal nu weer minimaal een maand of 3 duren voor we een update kunnen verwachten?
     
  9. voor de e19 met de kans op een mislukte recording zullen we een work-around proberen, voorzover je de pvr niet langer als een dag uit hebt staan
     
  10. Oh, dat is dan wel goed nieuws... dit is dan vanuit casema? En moeten wij er dan ook iets aan doen of wordt dit automatisch doorgevoerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina