1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bug&Wishlist

Discussie in 'Humax iHDR5050-C (HD-PVR)' gestart door SayMr2Me, 28 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou ja, anders gezegd: ik had 'm alleen geprogrammeerd om dat programma op te nemen (van 1 uur)

    Ook heb ik al 3x gehad dat ik een programma opneem, en dat het 2x in de media lijst komt te staan, met 2 verschillende tijdstippen erbij, dus 1x opnamelengte 120 min. 1x opnamelengte 135 min.

    Verder weer een wens die ik op een of andere manier mis: in de medialijst kan ik wel de datum zien van het opgenomen programma, maar van hoe laat tot hoe laat opgenomen is zou ik erg fijn vinden om erbij te hebben staan..
     
  2. Buglist:

    - voorlopig nog geen, want ik heb het apparaat nog niet in bezit

    Wishlist:

    -een EPG van 7 dagen, zoals volgens de specs technisch mogelijk, alleen wordt nu slechts 2 dagen doorgegeven

    Ook de volgens Anoniem aanstaande uitbreiding naar 2+2 ( 2 dagen volledige programmagids + 2 dagen beperkte gegevens) is mijns inziens onvoldoende en doet afbreuk aan de functionaliteit van het apparaat
     
  3. Dit is niet iets van de humax, maar iets van ziggo. Ziggo geeft de EPG door. Lijkt me dus niks voor de wishlist van de humax. Wel voor de wishlist van Ziggo :-P

     
  4. Fixed
     
  5. Wellicht is het een idee om bij de gerapporteerde bugs een teller bij te houden, zie boven. Een bug is pas een echte bug als meerdere mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen.

    Ed
     
  6. mijn dank is enorm
     
  7. ik vind dit een goed idee, ik zal proberen dit goed bij te houden. maar ook ik heb een leven naast dit forum dus help me maar als de telling niet klopt.:rolleyes:
     
  8. Gaat ook iemand tezijner tijd de hoofdpunten/knelpunten doornemen met de technische afdeling van humax of is er iemand van humax actief op dit forum?
    Zo niet wil ik ook wel contact met humax zoeken , maar ik moet de decoder helaas nog binnen krijgen.
    Dan moet er inderdaad wel een teller bijgehouden worden.
    Eigenlijk hoop ik dat er van humax nederland iemand meedenkt hier op het forum en een klein beetje feedback aleen over de belangrijkste dingen zou welkom zijn geen lange discussies natuurlijk , aangezien het er op lijkt dat er enorm veel van deze apparaten verkocht gaan worden.

    Gr. Dirk
     
  9. Dat viel me net ook op. Zeer irritant. Ik gebruikte dat stiekem toch best wel vaker op de 9200 valt me nu op.
     
  10. de decoder kent wake-ups om de smartcard up-to-date te houden ter voorkoming van e30 meldingen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina