1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo pleegt diefstal en handelt frauduleus

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Sucko, 28 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na bijna een jaar geen diensten meer af te nemen van @home, werd ik begin januari verrast met een briefje dat uit hun administratie was gebleken dat ik geruime tijd geen betalingen meer aan het bedrijf Ziggo werden gepleegd. Wat overigens niet zo raar was, ik had mijn abonnement al bijna een jaar geleden opgezegd.
    Eind januari kwam er een brief van Ziggo dat ze begin Februari geld van mijn rekening gingen schrijven voor een tv pakket die ik niet heb.
    Contact proberen te krijgen met de helpdesk, geen contact. Volgende mailtje gestuurd.

    Geachte mevrouw Ferment, beste Martine en Klantenservice Ziggo Aangezien het me niet lukt om "u" op dit moment te pakken te krijgen via het nummer 0900-1884 probeer ik het op deze manier. Volgens een brief die ik van dhr Joop Evers ontving op 16 januari 2009, zal er op 1 februari 2009 geld van mijn rekening geschreven worden à 16.25 voor een telvisie pakket. Aangezien ik al bijna een jaar geen diensten meer van uw organisatie afneem, wil ik u er op wijzen dat het wettelijk verboden is zomaar geld van mijn rekening af te schrijven. Mocht dit ondanks mijn waarschuwing toch gebeuren, dan zal ik proberen om de automatische incasso rechten van het bedrijf Ziggo in Nederland stil te leggen.

    Er werd geen geld afgeschreven, dus voor mij de kous af. Echter zie ik vandaag dat ze het ineens dubbel hebben afgeschreven. :no:

    Wie o wie het zelfde probleem, zodat we bij de NB aan kunnen geven dat ziggo niet meer automatische incasso's mag uitvoeren. Ik denk dat ze het dan wel zullen leren.
     
  2. een handvol "Klein Duimpjes" tegen "Goliath"
    De Nederlandse Bank zal ze hooguit een waarschuwing voor geven.

    Oké jij je zin en ze trekken de automatische incasso in.
    Dan krijgt iedereen maandelijks een acceptgiro van Ziggo in de brievenbus.
    Dat heeft als consequentie dat de extra kosten die dat met zich meebrengt weer aan de klant zal worden doorberekend.
    Je kan dan hooguit de maandelijkse betalingen een tijd gaan uitstellen, maar dan loop je weer tegen aanmaningen aan en de extra kosten die ook hier weer aan verbonden zijn.
     
  3. Je kunt bij de bank een blokkade laten aanbrengen zodat ziggo niet meer geld kan afschrijven. Scheelt weer een hoop werk met storneren.
     
  4. Je kan de afschrijving laten storneren. Klaar.

    Je hebt trouwens een bevestiging/bewijs van de opzegging?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina