1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door JosTM, 27 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit geldt ook voor mij, ik heb inderdaad ook bewust de smartcard 1 keer verkeerdom in de cam-module gestopt. Daarna omgedraaid. Geen resultaat.
    Blijft steeds hangen op 20%
     
  2. U heeft aangegeven dat u een Ziggo cammodule heeft geplaats in uw Tv maar dat dit niet werkt. U heeft de laatste software al geupdate maar dit bracht geen soelaas.

    Uw televisie is wel geschikt voor CI+ maar de module die nu is uitgekomen is niet geschikt voor onze televisies.
    Op dit moment zijn Philips en ZIGGO testen aan het uitvoeren om de combinatie perfect samen te laten werken, dit is de reden dat ZIGGO nog niet officieel heeft aangegeven dat de CI+ module met Philips TV's werkt.
    Zodra er een module beschikbaar is zal dit kenbaar worden gemaakt op de site van Ziggo.

    Momenteel kunnen wij nog geen informatie geven over wanneer de juiste module beschikbaar komt

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u echter naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op. U kunt ons tevens bereiken via telefoonnummer 0800-0230076 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00. Vermeldt u daarbij het volgende referentienummer:50-399741208.

    Philips is geinteresseerd in uw mening. Nadat uw dossier is afgesloten ontvangt u een korte enquete waarin naar uw ervaring met Philips wordt gevraagd. Uw mening helpt ons om onze service nog verder te verbeteren. Alvast hartelijk dank voor uw deelname.


    Met vriendelijke groet,


    (...)
    Philips Nederland

    (...) Mod-edit: Geen namen van medewerkers noemen. Zie de forumregels.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2009
  3. Misschien dat Anoniem hier reactie op kan geven?
    Komt er een APARTE module voor de Philips tv?
    Je hebt eerder gezegd van niet, maar nu komt Philips daar weer mee (meerdere kanalen van Philips spreken hier nu over).
     
  4. Dit gaat toch nergens meer over? Iedereen bij zowel Ziggo als Philips zegt iets anders!

    Ik ga er op dit moment vanuit dat Anoniem beter op de hoogte is dan zowel de klantenservice van Ziggo als Philips. Dus ik neem aan dat er gewoon een nieuwe Software versie komt waar het allemaal mee gaat werken...
     

  5. Als de authenticatie niet loopt denk ik dat je de cam er verkeerd in hebt zitten. Of niet ver genoeg of verkeerd om. Trouwens niet vergeten de keuze op "kabel" te zetten. Antenne gaat hij niet doen: dan zoekt hij volgens mij naar Digitenne........
     
  6. Dit lijkt me b*lls**t, (...)

    Mod-edit: Geen namen van medewerkers noemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2009
  7. mijn situatie
    32pfl8404/12h met laatste firmware dd 17-8-09 met NIET werkende smit ci+ cammodule.

    Dat het niet werkt is jammer. Wat echt tranentrekkend is, dat philips mij 2 weken geleden heeft aangegeven dat het zeker zou werken. Nu stelt dezelfde helpdesk dat het inderdaad niet werkt. Ik gaf aan dat ik wel kosten heb gemaakt voor een nieuwe cam module (die niet terugkan (disclaimer)) en kosten heb voor een niet te zien digitaal pakket. het antwoord van philips;

    SORRY

    Ik ga niet meer mee met alle beweringen van (ziggo danwel) philips want je kunt er blijkbaar niet op rekenen.

    PS iemand nog vrienden bij tnt want dan kan ik mijn ingeleverde digitennepakket weer terugkrijgen :-(
     
  8. Ik zie nergens staan dat er een speciale module voor Philips zou komen. De reactie van Philips iets hoger in dit draadje zegt in ieder geval niet dat er een aparte module komt. Er wordt hooguit de suggestie gewekt dat de problemen van dit moment aan de bestaande modules zouden liggen. Ik ben in ieder geval wel benieuwd wat die andere kanalen van Philips dan precies zeggen.
     
  9. Als ik het forum een beetje lees zie ik dat met name de 8404 problemen heeft? Volgens mij de 9604 niet of in ieder geval minder....

    Ik had trouwens de Smit module. Echt geen probleem....
    Wel de laatste softwareupdate van Internet / Philips er op gezet....

    Niet opgeven: soms even helemaal op nieuw beginnen.

    Trouwens: Philips... jullie hebben toch ook getest? Toch? :?::!::?:
     
  10. Ik stel voor dat je een klacht indient bij:

    Philips Consumentenbelangen
    Postbus 102
    5600 AC Eindhoven

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina