1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door JosTM, 27 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinuzje

    Tinuzje Forum Member

    Berichten:
    19
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor!!!!!!
    Welke heb je????
    Hebben meer mensen hier last van?
    Wat idioot zeg, niet goed over nagedacht zeker door de mensjes van Philps....
     
  2. Eniz

    Eniz Forum Member

    Berichten:
    5

    HET IS GELUKT !!! Activatie duurde even maar hij doet het. Alleen mis bij zenders als Disc Science de ondertitels :cry: Heb ze in het menu wel aan staan maar ik zie niets.
     
  3. alexkelder

    alexkelder Forum Member

    Berichten:
    14
    Ik de smartcard en de cam in minn tv gedaan maar er gebeurd helemaal niets, zenderinstallatie helpt ook niet.
    Moet je iets activeren???? (smartcard is geactiveerd)

    klopt het dat de cam er moeilijk ingaat??
    type 37pfl9604
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2009
  4. SheikYerbouti

    SheikYerbouti Forum Member

    Berichten:
    82
    Vanmiddag ook maar even de CAM gekocht, maar helaas geen succes. Type 32PFL8404H/12. Het vervelende is dat mijn smartcard in mijn decoder nu de melding E06 geeft (smartcard defect). Ik heb overigens dus mijn huidige kaart gebruikt en niet de kaart uit het CAM-pakket.
     
  5. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Smartcard verkeerd om?
     
  6. SheikYerbouti

    SheikYerbouti Forum Member

    Berichten:
    82
    Helaas niet. Voor de zekerheid heb ik het gecontroleerd met een andere kaart en die werkt wel.
     
  7. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    philips heeft nog geen software om dit probleem te verhelpen. Ze verwachten volgende week de software uit te brengen.
     
  8. SheikYerbouti

    SheikYerbouti Forum Member

    Berichten:
    82
    Zojuist contact gehad met de helpdesk en keurig geholpen. Er wordt een nieuwe kaart opgestuurd.
     
  9. FriendlyGhost

    FriendlyGhost Forum Member

    Berichten:
    39
    Bedankt voor je reaktie. Ik had het inmiddels gelezen.

    Blijft vreemd dat modellen uit dezelfde reeks verschillend reageren op de cam. Een 7404 model uit produktieweek 24 werkt wel terwijl hetzelfde model uit week 25 niet werkt :? .... Geproduceerd in hetzelfde land en waarschijnlijk dezelfde fabriek. Misschien had de medewerker uit week 24 een weekje vrij :roll:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2009
  10. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Vaak is het ook gewoon een kwestie van slechte contacten heb ik gemerkt.

    Deze E06 melding zie ik ook vrij regelmatig als ik de kaarten weer eens wissel tussen de verschillende decoders hier.
    Even de contacten oppoetsen en/of meerdere keren insteken verhelpt dit dan weer.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina