1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Door wijzigen profiel in modem ivm snelheid geen telefoon meer

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door jabroe, 27 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo
    op woensdagavond 25 februari 2009 om 21.00 uur werden wij gebeld, door een medewerker van ziggo ivm.
    de snelheid van ons alles in een pluspakket.Wij halen maar 5 mb ipv. 10 mb. De medewerker zei
    dat ons profiel in de modem verkeerd zat en dat ze dat gingen veranderen. De modem moest van de stroom af
    en 2 uur lang uit blijven. Om 2300.00 uur kon hij weer aangezet worden.
    Dat hebben wij gedaan. De modem kwam mooi op ,internet werkte maar de telefoon doet het niet meer. De lampjes
    op de modem van de telefoon branden niet. ook de beloofde snelheid wordt niet gehaalt het is gewoon 5 mb gebleven
    Gisteren 26 februari heb ik gechat met en medewerker van ziggo via ziggo
    thuishelp, en deze zei dat de modem geen contact maakt met de telefoonserver. ze zouden het uitzoeken en ik zou
    teruggebeld worden op mijn mobiel.Tevens moest ik contact opnemen met de helpdesk,deze zei dat ze ermee bezig waren.
    Maar wist niet hoelang het gaat duren.Wij hebben dus nu nog geen telefoon en ik wil weten hoe het ermee staat.
    als ze je profiel kunnen wijzigen kunnen ze dat toch ook terug draaien als iets niet werkt neem ik aan
    ondertussen zit ik mooi vanaf donderdag en ook nog het hele weekend zonder telefoon.
    Ik hoop dan de ziggo webcare team nog wat voor mij kan betekenen.:sad:
     
  2. als je het formulier invult dan zal het sneller onder de aandacht worden gebracht
     
  3. dat heb ik ook al gedaan.

    jabroe
     
  4. update

    Met behulp van een ziggo medewerker die ook op de forums zit is mijn probleem in elk geval opgelost.
    De telefoon doet het weer en mijn snelheid is ook omhoog gegaan van 5 naar 10mb
    Dus heeft ziggo weer een tevreden klant erbij.:applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina