1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@home mail word omgezet naar ziggo

Discussie in 'Internet - Email' gestart door amiboy, 27 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat merkt de klant (buiten het tijdelijk misschien niet kunnen raadplegen van de mail) hier eigenlijk van? toch helemaal niks... volgens mij is het alleen een technisch verhaal......en straks misschien niet meer hoeven selecteren op de webmail welke oud provider je zat (@home/multikabel/casema)
     
  2. Dat in elk geval zijn mailbox omvang is vergroot van 25MB naar 100MB per account (bij Alles in 1 Plus)
     
  3. Naam in webmail niet te wijzigen

    Heb bij @Home (sorry, Ziggo) meerdere e-mailaccount en gebruik in webmail dan ook verschillende tenaamstellingen. Met invoering van de nieuwe Webmail van Ziggo staan bij alle e-mailaccounts één en dezelfde tenaamstelling (die van de abonnee) én deze tenaamstelling is NIET te wijzigen. Ik kon in de niewe webmail in ieder geval nergens de optie vinden om de tenaamstelling van het e-mailaccount (naar eigen wens) aan te passen...
     
  4. Wel/niet overgezet?

    Via het @Home aanklik punt bij webmail verschijnt het Ziggo inlogscherm.
    Nu volledige e-mailadres, incluis @home, invullen. Voorheen was alleen naam voldoende.
    Postvak in verschijnt nog in @Home layout maar met Ziggo logo.
    Gebruik ruimte postbus: gebruik xxx van 25 MB i.pv 250 MB voor mijn Alles in 1 Extra pakket.
    Nog geen mailtje inzake overzetting ontvangen.

    Was dit ook de gang van zaken bij de inmiddels overgezette @Home accounts?

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  5. Gisteren zijn ook bij ons de e-mailaccounts overgezet. Ik kreeg alle mail (en dat is is nogal veel) opnieuw in Outlook binnen. Ik heb gebeld met Ziggo, omdat ik dit reden vind om de migratie stop te zetten. Er werd erg laconiek over gedaan. Het was bekend dat alle gebruikers opnieuw de mail binnen zouden krijgen, omdat er gewerkt werd met een backup en het terugzetten hiervan op de nieuwe server. "Alleen op deze manier kunnen we voorkomen dat mail verloren gaat".
    Als dat zo is, dan had dat wel even in de aankondiging van de avond ervoor mogen staan; dan had ik mijn postbussen nog even leeggemaakt.:cry:

    Hartelijke groet,
    Alex
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina