1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

alles in 1 pakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Mazzel, 26 feb 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben overgestapt naar alles in 1 pakket van Ziggo. Internet werkt prima, pakket van digitale tv moet ik nog ontvangen en na 3 weken ben ik nog steeds niet bereikbaar op de vaste lijn. Ik kan wel bellen. Vele malen gebeld met Ziggo. Krijgt te horen dat het een groot probleem is, oplostijd onbekend. Klacht kan ik via ziggo website indienen. Het dat al 2 x gedaan, geen reactie gehad. Wie weet welke stappen ik kan ondernemen.
     
  2. Lees het eerste bericht in dit topic even door en vul het formulier waar je daar naar door kunt klikken even in, dan komt je melding direct bij het team wat dit soort problemen oplost. Je kunt eventueel je probleem in dat topic bespreken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina